Marketing mobilny
Infografika
e-book
Jesteś o krok od pobrania infografiki „Marketing mobilny”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Co znajdziesz w publikacji?

Świat mobile stał się naszą rzeczywistością – społeczną, komunikacyjną, konsumencką, informacyjną. Przenośne urządzenia z dostępem do sieci widzimy na każdym kroku. To poniekąd oczywistości, jeśli zatrzymamy się tylko na poziomie społecznej obserwacji. Ale jeśli tę obserwację przeniesiemy na grunt komunikacji marketingowej, otworzy się przed nami całe spektrum nowych możliwości.

Siłę przekazu i możliwości, jakie daje marketing mobilny, możemy sobie dużo łatwiej uświadomić podążając na przygotowaną przez nas infografiką. Przedstawiliśmy na niej najważniejsze strefy wpływów – obszary, w których po prostu nie można go pominąć i argumenty, które za tym stoją.

  1. Charakterystyka.

    Pierwszy punkt odnosi się do krótkiej charakterystyki marketingu mobilnego. Najprościej mówiąc, są to korzyści, które wynikają z prowadzenia działań w tym obszarze – np. precyzyjne targetowanie, wysoka personalizacja przekazu. Nie mniej ważna jest mierzalność działań. Jak trafnie zauważymy, kampanie prowadzone w ramach marketingu mobilnego opierają się na założeniach performance marketingu. Możliwość ich optymalizacji jest tutaj kluczowa.
  2. Narzędzia.

    W drugim punkcie przedstawiliśmy najważniejsze narzędzia, które wykorzystywane są w mobile marketingu. To oczywiście must have, od którego warto zacząć. Mobile oferuje więcej ciekawych rozwiązań. A że jest to obszar, który bardzo dynamicznie się rozwija, trzeba trzymać rękę na pulsie – śledzić i analizować potencjał nowych rozwiązań, które na pewno będą się pojawiać.
  3. Trendy.

    Trendy to punkt, który odnosi się do tendencji, które obserwujemy na rynku mobile. Warto je przeanalizować, by uświadomić sobie ogromny potencjał, który drzemie w mobile marketingu. Bardzo ważny jest tu udział social mediów, z których niezwykle często korzystamy używając właśnie smartphone'ów.

  4. E-commerce.

    I kolejny niezwykle istotny obszar czyli wykorzystanie mobile marketingu w e-commerce. Z naszej infografiki jasno wynika, jak działają klienci przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. Na tej podstawie widzimy również, że bardzo ważna część ścieżki zakupowej, w tym również podejmowanie decyzji zakupowej, odbywa się na smartphone'ie. Rynek e-commerce nie może pominąć mobile – to już naturalna jego część.

  5. Reklama.

    Kampanie reklamowe dedykowane użytkownikom smartphone'ów możemy prowadzić na wielu platformach z wykorzystaniem wielu nośników – video, display, tekst. Warto podkreślić, że i w tym przypadku mogą to być działania niezwykle skuteczne, charakteryzujące się precyzyjnym dotarciem i oczywiście możliwością optymalizacji. Właściwa analiza wyników prowadzonych kampanii pozwala na podjęcie najlepszych pod względem efektywności decyzji.