Pinterest w e-commerce
Infografika
e-book
Jesteś o krok od pobrania infografiki „Pinterest w branży e-commerce”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Co znajdziesz w publikacji?

Sposobów dotarcia do klientów z ofertą jest wiele. Za sprawą różnorodnych kanałów komunikacji marka zyskuje możliwość kontaktu z potencjalnymi konsumentami. Użytkownicy Internetu odnajdują informacje o produktach i usługach za pośrednictwem wyszukiwarki, social media (np. Instagram, LinkedIn, YouTube), poprzez stronę internetową.

Media społecznościowe i witryny, które służą wymianie treści i informacji, są jednymi z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Pomagają markom kreować wizerunek, prowadzić dialog z obserwatorami, budować z nimi trwałą relację, która w przyszłości przełoży się nie tylko na liczbę zamówień, ale i większą ich wartość. Stroną internetową gromadzącą społeczność, która kolekcjonuje tematycznie materiały wizualne jest Pinterest. Użytkownicy mają dostęp do treści w postaci grafiki, wideo i plików GIF, będącymi fragmentami stron internetowych. Serwis odgrywa ogromną rolę w e-commerce. To tutaj użytkownicy szukają inspiracji, pomysłów na zakupy. Siła przekazu, jaką niesie za sobą obraz, jest znacznie większa od komunikacji prowadzonej z użyciem słów. 

  1. Pomysły.

    Na początku pokazane zostały miejsca, w których użytkownicy czerpią inspirację do zakupów. Oczywiście, w tym zestawieniu znalazł się Pinterest. Pobierając infografikę, dowiesz się, na jakiej pozycji znajduje się serwis oraz jaki procent osób szuka pomysłów właśnie tutaj.

  2. Decyzje.

    Infografika w ujęciu procentowym pokazuje, ile osób kupuje produkt po obejrzeniu go w serwisie. Zwracamy również uwagę na znaczenie dla potencjalnego klienta treści zamieszczonych na Pinterest oraz ich odziaływanie na decyzje zakupowe.

  3. Informacje.

    Pinterest jest nie tylko źródłem cennych informacji przed dokonaniem zakupu, ale również po tym, jak produkt trafi w ręce klienta. W tej części infografiki pokazaliśmy przydatność pinów w uzyskaniu informacji o zakupionych produktach.

  4. Liczby.

    Korzystanie ze wszystkich funkcjonalności Pinteresta wymaga rejestracji. W kolejnej części infografiki przedstawiliśmy dane liczbowe odnoszące się do pinów oraz aktywnych użytkowników, jak również informacje o ich płci oraz wieku osób, które w większości korzystają z serwisu.

  5. Branże.

    W ostatniej części na podstawie danych procentowych dotyczących płci, zaprezentowaliśmy branże, z których korzystają użytkownicy serwisu. Pokazuje to jasno, że upodobania zakupowe kobiet i mężczyzn różnią się. Wśród wymienionych branż są: moda, dom i ogród, artykuły sportowe, obuwie, rozrywka oraz biżuteria, torebki i akcesoria.