Kowal marketingu - praca z materią online
Prezentacja
e-book
Jesteś o krok od pobrania prezentacji „Kowal marketingu, czyli jak pracować z materią online”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Jest to prezentacja z 2. edycji Konferencji Lunch z-ecommerce, którą przedstawiła Katarzyna Ugorowska - Account Manager w Sare.  

 

Co znajdziesz w prezentacji?

„Kowal marketingu, czyli jak pracować z materią online” to interesujące podejście do zagadnień sprzedażowych w sieci. Już na wstępie przekonasz się, że „kowalstwo” ma wiele wspólnego z marketingiem.

Z zaprezentowanych sposobów i narzędzi do realizacji celów marketingowych dowiesz się,  jak przyciągać klientów i sprawić, że będą wracać po więcej. Zyskasz pewność, że na dobrych pomysłach można zarabiać i tym samym wykorzystywać w pełni potencjał firmy.

  1. Budowanie relacji off-line. W pierwszej części pokazano, jak budować relację off-line z klientem przy pomocy konkretnego narzędzia. Czytelnik zapozna się z aplikacją mobilną pozwalającą na zbieranie leadów z odręcznym podpisem. Ciekawe? Sprawdźcie sami!
  2. Systemy SARE – automatyzacja działań. Kolejna część prezentuje korzyści z budowania relacji z klientem poprzez e-mail marketing. Wskazano na funkcjonalności i zalety narzędzia SARE, które umożliwia osiągnięcie maksymalnych korzyści z wprowadzenia marketing automation. W tej części znajdują się również przykłady obrazujące automatyzację treści marketingowych.
  3. Inspiracje. Ostatnia część inspiruje analizą przypadku „Huberta na wakacjach”. To case study, które krok po kroku opisuje możliwości, jakie daje korzystanie z modelu omnichannel. Na zakończenie prezentacji przedstawiono kompetencje w ramach usług oferowanych przez Grupę SARE. Może to zainspiruje również Ciebie?