Leksykon pozycjonowania

e-book
e-book
Jesteś o krok od pobrania naszego ebooka "Leksykon Pozycjonowania". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail. Życzymy miłej lektury!

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Co znajdziesz w e-booku?

Leksykon pozycjonowania został przygotowany przez Wojciecha Szymańskiego, którego doświadczenie w tej materii wynosi blisko 10 lat. Leksykon zawiera blisko 100 haseł z zakresu pozycjonowania, będącymi połączeniem teorii z praktyką. W leksykonie zostały uwzględnione najważniejsze definicje, z którymi każdy może się zetknąć w czasie swojej przygody z pozycjonowaniem. W wielu miejscach znajdują się odwołania do przykładów z własnego doświadczenia autora.

Publikacja zyskała pozytywne opinie wśród ekspertów dziedziny marketingu internetowego, jako pozycja warta uwagi. Za niewątpliwe zalety uznano przede wszystkim precyzyjny wybór wartościowych zagadnień i przejrzysty sposób ich przekazu. Cennym okazuje się być również praktyczne ujęcie tematyki, czego efektem są liczne porady stanowiące dopełnienie większości definicji.

  1. Ponad 100 stron wiedzy. Publikacja liczy około 100 stron, na których przedstawiono najważniejsze definicje związane z tematyką pozycjonowania. Ujęte w leksykonie terminy zostały szeroko opisane, poparte konkretnymi przykładami i opatrzone grafiką pozwalającą czytelnikowi lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia. Leksykon jest efektem połączenia wiedzy i bogatego doświadczenia autora w dziedzinie marketingu internetowego. Znalazły się w nim liczne wskazówki przydatne tak dla osób początkujących, jak i dla tych, którzy mają za sobą pewne przygody w zakresie promowania serwisów w wyszukiwarkach.
  2. Przejrzysty przewodnik po SEO. „Warto zauważyć, że leksykon nie jest kolejną obszerną publikacją, w standardowy sposób przedstawiającą, czym jest pozycjonowanie. Opracowanie jest rodzajem przewodnika, w którym w sposób skondensowany i przejrzysty wyjaśniam to, co najważniejsze. Wszelkie działania niezbędne przy promocji w wyszukiwarkach internetowych zostały uporządkowane alfabetycznie i opisane w zrozumiały dla każdego sposób.” - wyjaśnia Wojciech Szymański, Ideo Sp. z o.o.
  3. Patronat merytoryczny. Aż cztery instytucje objęły publikację patronatem merytorycznym: Akademia Leona Koźmińskiego, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Wyższa Szkoła Europejska im. Ks. Józefa Tischnera oraz Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Książka zyskała pozytywne opinie wśród ekspertów dziedziny marketingu internetowego, jako pozycja warta uwagi. Za niewątpliwe zalety uznano przede wszystkim precyzyjny wybór wartościowych zagadnień i przejrzysty sposób ich przekazu. Cennym okazuje się być również praktyczne ujęcie tematyki, czego efektem są liczne porady stanowiące dopełnienie większości definicji.