Nietypowe kampanie nakręcające sprzedaż w e-commerce
Pobierz pdf
Jesteś o krok od pobrania prezentacji „Jeśli możesz iść przed siebie, czemu nie pójdziesz pod prąd? O nietypowych kampaniach nakręcających sprzedaż w e-commerce”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz
i odbierz PDF

Jest to prezentacja z 2. edycji konferencji Lunch z-ecommerce, którą przedstawił Paweł Szczyrek.  

 
 
Co znajdziesz w prezentacji?

Przede wszystkim inspirację do tworzenia nietypowych kampanii, które angażują użytkowników i nakręcają sprzedaż w e-commerce.

Case został stworzony na podstawie przeprowadzonych działań e-marketingowych dla firmy produkującej zabawki dla dzieci - Cobi. Zwrócono uwagę jakie znaczenie w Internecie ma content marketing i przedstawiono jak go robić, by angażowć użytkowników i budować z nimi długotrwałe relacje. 

 
  1. Odbiorca.

    W pierwszej części prezentacji przedstawiono idealnego odbiorcę tworzonych kampanii content marketingowych. Jak zachowuje się wymarzony odbiorca? Jakie spełnia kryteria? To istotna wiedza przy działalności marketingowej w Internecie, bo pozwala na trafniejsze dobieranie kanałów i sposobów dotarcia do klientów. 
  2. Emocje.

    W drugiej części prezentacji przedstawiono cechy, jakie powinna mieć skuteczna kampania. Wskazano również znaczenie wywierania emocji na użytkownikach. Jak to robić i w jakim celu? W prezentacji zapoznacie się z dobrymi zasadami tworzenia historii i informacjami co powinna zawierać.
  3. Struktura.

    Trzecia część poświęcona została na opisanie procesu tworzenia struktury kampanii nietypowej czyli takiej, która wyróżni się z tłumu i zostanie dostrzeżona. Poznaj trzy kroki do tworzenia konwertujących kampanii.