Optymalizacja ścieżki zakupowej BRW online
Pobierz pdf
Jesteś o krok od pobrania prezentacji "Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci gdzie leży problem. O optymalizacji ścieżki zakupowej BRW online". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail.

Wypełnij formularz
i odbierz PDF

Jest to prezentacja z 2. edycji konferencji Lunch z-ecommerce, którą przedstawił Marcin Lipiec.  

 
 
Co znajdziesz w prezentacji?

Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci gdzie leży problem. O optymalizacji ścieżki zakupowej BRW online. - to spora dawka inspiracji do działania i pokazanie, że czasem małe zmiany mają duże znaczenie.

Case oparty o doświadczenie zdobyte przy pracy nad projektem sklepu meblowego Black Red White. Wyzwanie jakie zostało postawione przez Klienta to w głównej mierze wzrost liczby dokonanych transakcji. W tym celu konieczna była przebudowa strony głównej oraz koszyka zakupowego w oparciu o nowe wymagania biznesowe.

Przedstawienie działań zostało podzielone na 4 części: Analiza, Projektowanie, Badanie, Wdrożenie. Każda z nich została opisana i poparta dowodami. 

 
  1. Analiza.

    W pierwszej części zostały przedstawione wyniki analizy, które zostały przygotowane w celu przeprowadzenia dalszych działań. W tym miejscu skupiono się na statystykach sklepu BRW w celu poznania zachowań użytkowników oraz przygotowano benchmarking stron głównych, kart produktowych oraz koszyków wybranych sklepów internetowych. 
  2. Projektowanie.

    W drugiej części skupiono szczególną uwagę na projektowaniu strony głównej i koszyka zakupowego. Zwrócono uwagę na to, co najbardziej interesuje uzytkowników, czego najczęściej szukają, co przykuwa ich wzrok oraz z jakimi problemami się borykają podczas zakupów. Na tej podstawie przygotowano nowe widoki konkretnych podstron.
  3. Badanie.

    Trzecia część poświęcona została na opisanie przeprowadzonych badań na użytkownikach. Na podstawie wyników i opinii badanych wyciągnięto wnioski, jak ostatecznie powinna wyglądać strona internetowa, by była przyjazna dla użytkowników. Dopiero teraz można było przystąpić do wdrażania. 
  4. Wdrożenie.

    W ostatniej części przedstawiono wszytskie zmiany jakie wdrożono i w jaki spośób mają ułatwić poruszanie się po witrynie. Zazanczono również w postaci procentowych wykresów jakie efekty dały wprowadzone zmiany i wyciągnięto ogólne wnioski.