E-commerce hacking - narzędzia w e-commerce
Prezentacja
e-book
Jesteś o krok od pobrania prezentacji „E-commerce hacking, czyli o wykorzystaniu narzędzi w generowaniu sprzedaży online”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Jest to prezentacja z 3. edycji Konferencji Lunch z e-commerce, którą przedstawił Krzysztof Wójcik specjalista ds. e-commerce, pełniący w Ideo Force funkcję Account Managera.

Co znajdziesz w prezentacji?

Generowanie zysków ze sprzedaży online wymaga od przedsiębiorców korzystania z narzędzi. Wynika to między innymi z tego, że narzędzia umożliwiają skuteczne zwalczanie problemów w e-commerce. Polski rynek zmaga się wieloma bolączkami. Część z nich dotyczy ruchu w serwisie, który nie generuje transakcji, porzuconych koszyków czy utraty klientów w lejku sprzedażowym.

  1. Narzędzia.

    Narzędzi wspierających działania dla e-commerce jest wiele, a zdecydowanie się na konkretne rozwiązanie może być problematyczne. W prezentacji zostały omówione poszczególne etapy wyboru tych najwłaściwszych, przy jednoczesnym zaznaczeniu tego, że narzędzia nie są rozwiązaniem na wszystkie bolączki rynku. Wymienione zostały podstawowe narzędzia od Google, narzędzia analityczne i optymalizacyjne oraz te, które pozwolą na analizę widoczności, wybór fraz czy monitorowanie szybkości strony.

  2. Użytkownicy.

    Jak wiemy, narzędzia w e-commerce mają zbliżyć do klienta, a ten jest najpierw użytkownikiem. W prezentacji zostały wymienione najważniejsze wskaźniki i zadania (np. optymalizacja CPC), które pozwolą dotrzeć do potencjalnych klientów. Wskazano możliwe aktywności użytkownika na stronie (np. udostepnienia, wzmianki w sieci), sposoby zwiększenia jego zaangażowania i konwersji.

  3. Analiza zachowań.

    W tej części wymieniono narzędzia służące do analizy wyświetlania i zachowań użytkowników, testów A/B oraz narzędzia pozwalające uzyskać informacje na temat zapisów do newslettera, reagować, gdy użytkownik opuszcza stronę oraz maksymalizować sprzedaż. Zaprezentowane zostały również narzędzia wspierające proces automatyzacji, rozwiązania ratujące koszyki zakupowe i służące do obsługi połączeń i czatu. Na zakończenie przedstawiono trendy i prognozy na 2020 rok.