Jak wykorzystujemy sztuczną inteligencję
Prezentacja
e-book
Jesteś o krok od pobrania prezentacji „Jak wykorzystujemy AI i popularne narzędzia do oszczędzania czasu i energii marketerów”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Jest to prezentacja z 3. edycji Konferencji Lunch z e-commerce, którą przedstawił Jan Zając, Founder & CEO w Sotrender.

Co znajdziesz w prezentacji?

Korzystanie z narzędzi wspierających działania marketingowe w social media pozwoli zaoszczędzić nie tylko czas i energię pracowników, ale i zintensyfikować uzyskiwane efekty. Planowanie i wdrażanie rozwiązań, które mają generować sprzedaż wymaga solidnych podstaw, a tymi w e-commerce są dane. Prezentacja pokazuje jak analizować informacje w mediach społecznościowych z użyciem Sotrender.

  1. Algorytmy.

    Na początku wyjaśniono na czym polega praca marketera i jakie zadania na co dzień wykonuje. Następnie omówione zostały algorytmy Sotrendera, czyli to, co możemy dzięki nim zanalizować. Algorytmy wykrywają emocje i sentymenty, mierzą ekspozycję marki i ekwiwalent mediowy, umożliwiają planowanie strategii i rozpoznawanie kontekstów. Dzięki nim można dopasowywać influencerów i celebrytów do marki, organizować konkursy i aktywizować konsumentów.

  2. Automatyzacja.

    Wymieniono czynności wykonywane przez marketerów, które już teraz zastępuje automatyzacja. Wspomagana moderacja w social media dzięki narzędziu Sotrender pozwala uzyskać korzyści w postaci sprawnej obsługi klienta na Facebooku, lepszej organizacji pracy moderatorów, łatwego dostępu do poglądu posta czy dotarcie do nowych komentarzy bez konieczności szukania ich na całym profilu.

  3. Dane z Google Maps.

    Zwrócono uwagę na to, że wizytówki Google Maps dodawane są automatycznie, a więc firma nie ma na to wpływu. Warto mieć pod kontrolą to, co pojawia się na nich. Korzystanie z map Google sprawdzi w wielu sytuacjach. W tej części wymieniono kilka z nich, np.  posiadanie przez firmę dużej ilości placówek w różnych obszarach, sklepy franczyzowe czy dużą liczbę opinii.