Metody content marketingu zwiększające sprzedaż
Prezentacja
e-book
Jesteś o krok od pobrania prezentacji „Metody content marketingu, które zwiększają sprzedaż i poprawiają pozycjonowanie w Google”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Jest to prezentacja z 3. edycji Konferencji Lunch z e-commerce, którą przedstawił Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force. Towarzyszyła premierze drugiego wydania książki „Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści”, która jest efektem połączenia wspólnych sił Wojciecha i Magdaleny Tobiasz.

Co znajdziesz w prezentacji?

Wojciech Szymański podczas prezentacji opowiedział uczestnikom Konferencji o drugim wydaniu książki. Publikacja jest 190-stronnicowym zapisem najważniejszych informacji o content marketingu. Współczesny poradnik po marketingu treści przeprowadza czytelnika przez etapy rozwoju content marketingu, rodzaje i formaty, kanały dystrybucji, narzędzia. 

  1. Content a pozycjonowanie.

    Bez treści nie możemy mówić o skutecznym pozycjonowaniu. Jednak sama treść to nie wszystko. Dopiero właściwe zarządzanie contentem pozwoli uzyskać wysoką pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. W prezentacji zamieszone są wykresy obrazujące zależność między użyciem frazy pojedynczej, podwójnej i potrójnej oraz szczegółowej, a kosztem i konwersją. Pokazano również jak dłuższe słowa kluczowe wpływają na liczbę wyszukiwań oraz zasady, których warto przestrzegać pozycjonując na długi ogon (np. pisanie na podstawie obserwacji branży, posiadanie bloga na stronie).

  2. Treści.

    W tej części wymienione zostały cechy dobrego contentu. Autor prezentacji od wielu lat działa w branży e-commerce, opracowując dla marek strategie marketingowe. Wskazuje na cechy dobrej treści, takie jak np. oryginalność. Tekst nie może powielać się i ma być użyteczny dla odbiorcy. Bardzo ważne jest również budowanie wizerunku eksperta. Te i inne informacje dotyczące treści, która sprzedaje znajdziesz w pliku.

  3. Content w sprzedaży.

    Ostania część przedstawia elementy contentu wpływające na sprzedaż w e-commerce. Klienci doceniają szczegółowe opisy produktów, możliwość komentowania i zostawiania opinii na ich temat oraz gotowość obsługi sklepu do udzielenia pomocy w razie trudności. Każdy sprzedawca powinien pamiętać, że content to nie tylko tekst i podejmować starania, które zapewnią jak najwyższą jakość wszystkich elementów strony sklepu internetowego (np. grafik, nagłówków).