- Strona główna
- pobierz

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Jest to prezentacja z 3. edycji Konferencji Lunch z e-commerce, którą przedstawił Wojciech Szymański, Managing Director w Ideo Force. Towarzyszyła premierze drugiego wydania książki „Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści”, która jest efektem połączenia wspólnych sił Wojciecha i Magdaleny Tobiasz.
Co znajdziesz w prezentacji?
Wojciech Szymański podczas prezentacji opowiedział uczestnikom Konferencji o drugim wydaniu książki. Publikacja jest 190-stronnicowym zapisem najważniejszych informacji o content marketingu. Współczesny poradnik po marketingu treści przeprowadza czytelnika przez etapy rozwoju content marketingu, rodzaje i formaty, kanały dystrybucji, narzędzia.
-
Content a pozycjonowanie.
Bez treści nie możemy mówić o skutecznym pozycjonowaniu. Jednak sama treść to nie wszystko. Dopiero właściwe zarządzanie contentem pozwoli uzyskać wysoką pozycję witryny w wynikach wyszukiwania. W prezentacji zamieszone są wykresy obrazujące zależność między użyciem frazy pojedynczej, podwójnej i potrójnej oraz szczegółowej, a kosztem i konwersją. Pokazano również jak dłuższe słowa kluczowe wpływają na liczbę wyszukiwań oraz zasady, których warto przestrzegać pozycjonując na długi ogon (np. pisanie na podstawie obserwacji branży, posiadanie bloga na stronie).
-
Treści.
W tej części wymienione zostały cechy dobrego contentu. Autor prezentacji od wielu lat działa w branży e-commerce, opracowując dla marek strategie marketingowe. Wskazuje na cechy dobrej treści, takie jak np. oryginalność. Tekst nie może powielać się i ma być użyteczny dla odbiorcy. Bardzo ważne jest również budowanie wizerunku eksperta. Te i inne informacje dotyczące treści, która sprzedaje znajdziesz w pliku.
-
Content w sprzedaży.
Ostania część przedstawia elementy contentu wpływające na sprzedaż w e-commerce. Klienci doceniają szczegółowe opisy produktów, możliwość komentowania i zostawiania opinii na ich temat oraz gotowość obsługi sklepu do udzielenia pomocy w razie trudności. Każdy sprzedawca powinien pamiętać, że content to nie tylko tekst i podejmować starania, które zapewnią jak najwyższą jakość wszystkich elementów strony sklepu internetowego (np. grafik, nagłówków).