Na skraju jutra. Rola analityki marketingowej w byciu przygotowanym na nieznane

Prezentacja
e-book
Jesteś o krok od pobrania prezentacji „Na skraju jutra. Rola analityki marketingowej w byciu przygotowanym na nieznane”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania prezentacji na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Daniel Kazanecki, Content Manager, analityk i projektant strategii e-marketingowych w Ideo Force, podczas 5. edycji Konferencji Lunch z e-commerce wygłosił swoją prelekcję na temat roli analityki marketingowej w biznesie oraz tego, jak ważne jest analizowanie i planowanie w zmiennych realiach.

Co znajdziesz w prezentacji?

Celem analizy jest zrozumienie, jak działa rzeczywistość biznesowa oraz jak wygląda rynek. Wiedza czerpana z odpowiednio prowadzonej analizy służy jako baza do wyznaczania wizji i kierunku działań oraz daje możliwość adaptowania do zmieniającej się sytuacji.

  1. Co daje analityka?

    Dzięki analizie danych można poznać najnowsze trendy, nisze, kierunki rozwoju, szanse, potrzeby konsumentów czy najlepsze praktyki w kwestii komunikacji z klientem. Zbieranie i odpowiednia analiza danych daje wiele korzyści, o których często zapomina się, prowadząc e-biznes.

  2. Najczęściej popełniane błędy.

    Źle dobrana konkurencja na potrzeby analizy, tzw. pułapka subiektywizmu czy niewłaściwa interpretacja danych to kilka z błędów, które najczęściej uniemożliwiają korzystny wpływ analizy danych dla biznesu.