- Strona główna
- pobierz
Niepewność czasów a potrzeba budowania relacji. Poznaj swojego klienta na wylot i wyprzedź konkurencję

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Podczas prelekcji, którą wygłosił Dawid Dziadkowiec, Senior Account Executive w edrone, można było się dowiedzieć między innymi jak duże znaczenie ma poznawanie klientów w osiąganiu większej sprzedaży oraz co zrobić, aby tę wiedzę skutecznie i dobrze wykorzystać. Wszystkie informacje były poparte danymi i statystykami.
Co znajdziesz w prezentacji?
W dzisiejszych realiach e-commerce podstawą przyciągania konsumentów jest budowanie z nimi trwałych relacji. Podczas 5. edycji Konferencji Lunch z e-commerce, jeden z prelegentów, którym był Dawid Dziadkowiec, na swoim wystąpieniu wyjaśnił, dlaczego tak ważne obecnie jest budowanie relacji z klientami i jaki wpływ ma to na sprzedaż.
- Cross-selling.
Pozyskiwanie nowych klientów charakteryzuje się o wiele większymi kosztami niż utrzymanie obecnych. Z tego powodu powstało wiele metod, które mają na celu zatrzymanie klientów na dłużej oraz przekształcanie ich w lojalnych, stałych konsumentów marki. Jedną z tych metod jest cross-selling, czyli tzw. dosprzedaż, o którym dowiesz się więcej z prezentacji.
- Segmentacja.
Odpowiedni podział konsumentów pozwala na przygotowanie odpowiednio skrojonej strategii komunikacyjnej. Dzięki temu można docierać do szerszej grupy odbiorców oraz targetować sposób prowadzenia komunikacji tak, aby był dopasowany do grupy docelowej i angażujący.
- Po zakupie.
Komunikacja after sale jest dziś niemalże nieodłącznym elementem sprzedaży. Klienci czują wówczas, że po dokonaniu i finalizacji transakcji marka nadal o nich dba, a to z kolei powoduje wzrost chęci do powrotu do danej marki po kolejny zakup.