Nowe technologie, stare reguły
Prezentacja
e-book
Jesteś o krok od pobrania prezentacji „Nowe technologie, stare reguły” Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Jest to prezentacja z 3. edycji Konferencji Lunch z e-commerce, którą przedstawił Łukasz Kozłowski, Chief Marketing Officer w Thulium.

Co znajdziesz w prezentacji?

Istnieją pewne reguły, które pomimo upływu czasu nie zmieniają się – są uniwersalne. Jednak niewpasowane w internetową przestrzeń, tracą na znaczeniu. E-commerce rozwija się dynamicznie, zmieniają się trendy, potrzeby klientów, sprzedaż przybiera zasięg globalny. Informacje zawarte w prezentacji podpowiedzą, jak wcielać odwieczne prawa handlu w cyfrową rzeczywistość.

  1. Stare reguły.

    Prawa, którymi rządzi się sprzedaż ewoluują, a sprzedawcy muszą mierzyć się z postępem technologicznym. Zrobienie dobrego pierwszego wrażenia często bywa jedyną okazją na przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta. Ale to dopiero dobrze przygotowana i zaprezentowana oferta przykuje jego uwagę na dłużej. Nie można przy tym zapominać o relacji z klientem, która zaczyna się już w momencie pierwszego kontaktu z firmą. To klienci powinni być w centrum uwagi firmy – dlatego tak ważne jest budowanie relacji z nimi, podtrzymywanie kontaktu, wspieranie ich lojalności.

  2. Nowe technologie.

    W tej części zamieszono dane dotyczące specyfiki technologii sprzedaży w ujęciu procentowym. Okazuje się, że jedną z większych korzyści z wprowadzania nowych rozwiązań jest zwiększenie zaangażowania w pozyskiwaniu sprzedaży. Dane mówią o tym, jaka część osób decyduje się na większe zakupy po kontakcie z człowiekiem, a ile odczuwa sfrustrowanie barierą technologiczną. Zamieszczone w prezentacji wykresy dotyczą oferty (wpływu na sprzedaż i wyróżnienia na tle konkurencji), znaczenia informacji, łatwości dotarcia i obsługi klienta.