Technologia w służbie sprzedaży
Prezentacja
e-book
Jesteś o krok od pobrania prezentacji „Technologia w służbie sprzedaży, czyli case study wdrożenia sklepu internetowego profinfo.pl”. Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany e-mail.

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Jest to prezentacja z 3. edycji Konferencji Lunch z e-commerce, którą przedstawił Adrian Kaczor, który w Ideo pełni funkcję Key Account Managera.

 

Co znajdziesz w prezentacji?

Case study jest zapisem realizacji projektu firmy, która zdecydowała się podzielić swoim doświadczeniem, kompetencjami i efektami. Ideo podjęło się stworzenia sklepu internetowego profinfo.pl dla Wolters Kluwer Polska – wydawcy specjalistycznych publikacji prawniczych, ekonomicznych, biznesowych i naukowych. Dzięki wspólnemu zaangażowaniu specjalistów i klienta powstał funkcjonalny serwis, spełniający wymogi nowoczesnej strony internetowej.

  1. Klient i zadania.

    Pierwsza część prezentacji zawiera informacje o Wolters Kluwer Polska. Wymienione zostały  główne założenia przedsięwzięcia. Wśród nich było stworzenie platformy z funkcjami niezbędnymi do prowadzenia sprzedaży online, optymalizacja ERP oraz CRM, wdrożenie narzędzi marketing automation, optymalizacja witryny pod UX, UI i SEO oraz prowadzenie działań marketingowych, takich jak kampanie reklamowe. Wyliczone zostały również źródła pozyskiwania wiedzy prawniczej kiedyś i obecnie.

  2. Technologie.

    Druga część omawia technologie pozwalające zrewolucjonizować rynek e-commerce Należą do nich: mobile first, user experience, Big Data, marketing automation, omnichanell commerce. Wymieniono zastosowane rozwiązania wspierające automatyzację (np. SARE – newsletter, SAP CRM – system do zarządzania danymi klientów). W tej części zaprezentowano efekty wdrożenia sklepu internetowego w ujęciu procentowym, obejmujące: wzrost ilości odsłon nowego serwisu, ilość i wartości transakcji, ruch organiczny, użytkowników księgarni i chatbot. Na zakończenie zostały przedstawione rozwiązania, które w przyszłości będą przybierać na znaczeniu, a więc wyszukiwanie głosowe, blockchain czy marketplaces.