Trendy i techniki zwiększające sprzedaż dla e-commerce fashion and beauty

Prezentacja
e-book
Jak podaje Business Insider w 2021 roku, użytkownicy porzucili produkty ze swoich koszyków zakupowych na wartość 4 miliardów dolarów, z czego aż 63% można było odzyskać. Na jakie trendy w branży fashion&beauty warto zwrócić uwagę, aby zwiększyć sprzedaż?

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Kamila Gębik, właścicielka agencji konsultingowej dla e-commerce fashion & beauty KAMMEDIA, podczas 5. edycji Konferencji Lunch z e-commerce opowiedziała o największych trendach i sprawdzonych technikach sprzedażowych, które okazały się szczególnie interesujące dla uczestników zainteresowanych branżą fashion & beauty.

Co znajdziesz w prezentacji?

Szyte na miarę oferty powodują, że konsumenci mają wrażenie, że marka o nich dba i zaskakuje na każdym kroku dobrze dopasowanym produktem. Ponadto, mamy dziś do czynienia z bardzo niecierpliwym konsumentem, więc naturalnym kierunkiem rozwoju jest przyspieszenie dostaw.

  1. Komunikaty CTA.

    Już na etapie projektu sklepu online warto skonsultować z UX Designerem obecność komunikatów call to action. Warto kolorem wyróżnić poszczególne zakładki zwłaszcza takie jak „nowości” lub „wyprzedaże”.

  2.  Live shopping.

    Zakupy na żywo i pokazanie produktu 360 stopni z dynamiczną muzyką i treścią w formie karuzeli video na stronie bardzo angażują użytkownika. Trend wzrostowy popularności zakupów typu live shopping wydaje się potrwać jeszcze długo, zatem warto przemyśleć wprowadzenie tej metody sprzedaży w swoim e-biznesie.

  3. Cross-selling i up-selling.

    Cross selling, czyli strategia polegająca na oferowaniu produktów (usług) dodatkowych do zakupionego przez klienta produktu lub nabytej usługi podstawowej wraz z up-sellingiem, czyli podwyższaniem wartości sprzedawanego klientowi produktu lub usługi, powodują nie tylko zwiększenie wartości koszyka i transakcji, ale także kreują obraz marki dbającej o dobro konsumentów poprzez udane zakupy.