Problemy polskiego e-commerce

Raport
e-book
Jesteś o krok od pobrania naszego e-booka "Raport: Problemy polskiego e-commerce". Wypełnij poniższy formularz, a my wyślemy Ci link z plikiem do pobrania na podany adres e-mail. Życzymy miłej lektury!

Wypełnij formularz i odbierz ebooka

Co znajdziesz w e-booku?
 

Raport: Problemy polskiego e-commerce powstał na podstawie badań przeprowadzonych przez Ideo Force we współpracy z firmą analityczną onData.

Analiza rynku oparta została na doświadczeniach i głosach internautów, w głównej mierze pracowników małych oraz dużych e-commerce w Polsce. Pod lupę wzięliśmy wypowiedzi na forach, blogach, artykułach eksperckich i wielu innych mediach w ostatnim kwartale zeszłego roku. Jest to próba opisania obecnej sytuacji polskich e-commerce. To idealna lektura dla osób zainteresowanych sklepami internetowymi, pod względem ich codziennych problemów, a przede wszystkim sposobami radzenia sobie z nimi.

Dokument został podzielony na 3 tematyczne części: Technologia, Narzędzia i podejście do promocji oraz Współpraca z agencjami marketingowymi. Każdy dział został zbogacony o opinie ekspertów, którzy na podstawie własnego zdobytego doświadczenia ustosunkowali się do wyciągniętych wniosków z wypowiedzi internautów.

 
  1. Technologia.

    W pierwszej części raportu zostały przytoczone główne upodobania technologiczne dotyczące funkcjonowania sklepów internetowych. Czyli postawione tu zostały pytania m.in.: na jakich platformach powstają e-sklepy, z jakich udogodnień korzystają, czy RODO wprowadziło wśród nich chaos, czy marketplace’y mają poparcie wśród przedsiębiorców?

  2. Narzędzie i podejście do promocji.

    W drugiej części skupiono szczególną uwagę na reklamę i rozpowszechnienie firmy w Internecie. Zbadano tu w jaki sposób sklepy internetowe pozyskują klientów, z czym się borykają, jaki wg nich jest największy trend, jakie zabiegi pozwoliły im zwiększyć zyski itp.

  3. Współpraca z agencjami marketingowymi.

    Trzecia część poświęcona została na analizę podejścia internautów do agencji interaktywnych. Czy e-commerce korzysta z pomocy firm marketingowych, czy usiłują we własnym zakresie wypromować swoją markę? Jeśli działają z agencjami to w jakim zakresie?