Audyt SEO/UX dla Targi Kielce

Klient

Targi Kielce, jeden z dwóch liderów targowych w Polsce, to 90 000 m2 powierzchni wystawienniczej, a w tym 36 000 m2 w 7 pawilonach wystawienniczych z nowoczesną infrastrukturą. Targi Kielce to rocznie ponad 248 000 zwiedzających i gości z blisko 60 krajów, 7 600 firm oraz 255 000 m2 wynajętej powierzchni wystawienniczej

Klient

Targi Kielce, jeden z dwóch liderów targowych w Polsce, to 90 000 m2 powierzchni wystawienniczej, a w tym 36 000 m2 w 7 pawilonach wystawienniczych z nowoczesną infrastrukturą. Targi Kielce to rocznie ponad 248 000 zwiedzających i gości z blisko 60 krajów, 7 600 firm oraz 255 000 m2 wynajętej powierzchni wystawienniczej

Zadania i cele
Na zlecenie klienta przygotowaliśmy audyt serwisu www w zakresie SEO oraz UX. Analiza pozwoliła zgromadzić dane, które posłużyły do przygotowania wniosków na temat newralgicznych punktów strony oraz zaleceń co do budowy nowego serwisu. Przygotowany raport stanowił będzie dokument pomocny przy projektowaniu nowej wersji witryny. 
 
Prace zostały przeprowadzone za pomocą następujących metod:
  • ekspercki audyt SEO,
  • ekspercki audyt użyteczności,
  • zdalne niemoderowane testy na użytkownikach.
Główne korzyści dla klienta
  • wskazanie kluczowych problemów oraz ich rozwiązań, w oparciu o dobre praktyki projektowe,
  • poznanie faktycznych zachowań grupy docelowej,
  • większa ergonomia użytkowania serwisu,
  • lepsza optymalizacji serwisu pod kątem SEO,
  • większa widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania Google,
  • wzrost konwersji

targi kielce strona www

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?