
Zadania i cele
Na zlecenie klienta przygotowaliśmy audyt serwisu www w zakresie SEO oraz UX. Analiza pozwoliła zgromadzić dane, które posłużyły do przygotowania wniosków na temat newralgicznych punktów strony oraz zaleceń co do budowy nowego serwisu. Przygotowany raport stanowił będzie dokument pomocny przy projektowaniu nowej wersji witryny.
Prace zostały przeprowadzone za pomocą następujących metod:
- ekspercki audyt SEO,
- ekspercki audyt użyteczności,
- zdalne niemoderowane testy na użytkownikach.
Główne korzyści dla klienta
- Wskazanie kluczowych problemów oraz ich rozwiązań, w oparciu o dobre praktyki projektowe.
- Poznanie faktycznych zachowań grupy docelowej.
- Większa ergonomia użytkowania serwisu.
- Lepsza optymalizacji serwisu pod kątem SEO.
- Większa widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania Google.
- Wzrost konwersji.