E-marketing dla Kronospan

Klient

Producent paneli podłogowych, płyt meblowych i ściennych. Firma międzynarodowa działająca na wielu rynkach – ma swoje siedziby między innymi na Białorusi, w Belgii, na Chorwacji, w Czechach, Francji, Niemczech, Włoszech czy Chinach. My zajmujemy się rynkiem polskim. Wraz z rosnącym trendem sprzedaży online (dodatkowo wzmocnionym przez pandemię) uruchomiono sklep online marki. Dotychczas firma sprzedawała poprzez dystrybutorów offline i sieć partnerskich salonów, tzw. Strefy Płyt.

Klient

Producent paneli podłogowych, płyt meblowych i ściennych. Firma międzynarodowa działająca na wielu rynkach – ma swoje siedziby między innymi na Białorusi, w Belgii, na Chorwacji, w Czechach, Francji, Niemczech, Włoszech czy Chinach. My zajmujemy się rynkiem polskim. Wraz z rosnącym trendem sprzedaży online (dodatkowo wzmocnionym przez pandemię) uruchomiono sklep online marki. Dotychczas firma sprzedawała poprzez dystrybutorów offline i sieć partnerskich salonów, tzw. Strefy Płyt.

Zadania i cele

Głównym celem było zbudowanie widoczności marki i zwiększenie wiarygodności domeny jeszcze przed uruchomieniem sklepu online. Do jego osiągnięcia posłużyliśmy się tworzeniem treści blogowych na landing page. Ponadto, od kwietnia 2020 roku uruchomiony jest e-commerce, którym zajmujemy się pod kątem kampanii CPC (Google Ads, Facebook Ads), promocji postów na Facebooku i Instagramie, a także z zakresu SEO. Dodatkowo, zapewniamy analitykę oraz doradztwo marketingowe. Nasze działania na obecnym etapie rozwoju sklepu mają na celu maksymalizację widoczności w sieci na frazy kluczowe, zwiększanie ruchu na stronie i oczywiście, generowanie sprzedaży.

Zadanie jest o tyle wymagające, że konkurencja w sieci w tej branży jest bardzo silna. Poza innymi producentami i dystrybutorami, rywalizujemy także z dużymi sieciówkami, których asortymenty pokrywają się częściowo z ofertą Kronospan.

Główne korzyści dla klienta:

  • Wzrost ruchu na stronie sklepu +133% (kwiecień 2021 do kwiecień 2020)
  • 2054% średni RAOS w roku 2020 z kampanii Google Ads
  • +123% wzrost ilości transakcji (IIQ 2020 a IIQ 2021)
  • Znaczący wzrost widoczności serwisu w TOP10 wyników Google
  • Rozwinęliśmy aktywności na FB do poziomu, który generował aż 10% całego przychodu online w 2020 roku
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?