
Zadania i cele
Głównym celem było zbudowanie widoczności marki i zwiększenie wiarygodności domeny jeszcze przed uruchomieniem sklepu online. Do jego osiągnięcia posłużyliśmy się tworzeniem treści blogowych na landing page. Ponadto, od kwietnia 2020 roku uruchomiony jest e-commerce, którym zajmujemy się pod kątem kampanii CPC (Google Ads, Facebook Ads), promocji postów na Facebooku i Instagramie, a także z zakresu SEO. Dodatkowo, zapewniamy analitykę oraz doradztwo marketingowe. Nasze działania na obecnym etapie rozwoju sklepu mają na celu maksymalizację widoczności w sieci na frazy kluczowe, zwiększanie ruchu na stronie i oczywiście, generowanie sprzedaży.
Zadanie jest o tyle wymagające, że konkurencja w sieci w tej branży jest bardzo silna. Poza innymi producentami i dystrybutorami, rywalizujemy także z dużymi sieciówkami, których asortymenty pokrywają się częściowo z ofertą Kronospan.
Główne korzyści dla klienta:
- Wzrost ruchu na stronie sklepu +133% (kwiecień 2021 do kwiecień 2020)
- 2054% średni RAOS w roku 2020 z kampanii Google Ads
- +123% wzrost ilości transakcji (IIQ 2020 a IIQ 2021)
- Znaczący wzrost widoczności serwisu w TOP10 wyników Google
- Rozwinęliśmy aktywności na FB do poziomu, który generował aż 10% całego przychodu online w 2020 roku