
Zadania i cele
Dla ParadiseBaby najważniejszymi wartościami jest zadowolenie rodziców i ich satysfakcja. Dziecięcy wózek powinien być oczywiście bezpieczny oraz wygodny, a także nowoczesny i wykonany z materiałów najwyższej jakości. I takie właśnie są produkty ParadiseBaby.
Dynamiczny rozwój firmy pozwolił na podjęcie kolejnych kroków dotyczących promocji wózków w Internecie. Wraz z początkiem 2016 roku opracowaliśmy strategię działań e-marketingowych oraz rozpoczęliśmy prace dotyczące optymalizacji strony www. Przeanalizowaliśmy sytuację firm konkurencyjnych i zaproponowaliśmy najoptymalniejsze narzędzia i rozwiązania.
Z czasem, do usług pozycjonerskich i copywriterskich dołączyły kolejne – kompleksowa obsługa strony internetowej oraz promocja marki na portalu społecznościowym Facebook.
Główne korzyści dla klienta
- Wzrost liczby użytkowników odwiedzających stronę www o ponad 350% (I półrocze 2016, a I półrocze 2017).
- Wzrost liczby sesji na stronie www o ponad 380% (I półrocze 2016, a I półrocze 2017).
- Wzrost znajomości marki wśród potencjalnych klientów.
- Wzrost liczby polubień profilu o 1 500 w ciągu 4 miesięcy.