E-marketing dla Towarzystwa Pomocy im. św. Brata Alberta

Klient

Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta to katolicka organizacja charytatywna. Swoje działania adresuje przede wszystkim osobom ubogim oraz bezdomnym. Swoją misję realizuje poprzez wydawanie żywności, posługę religiną i prawną oraz zakładanie schronisk dla potrzebujących.

Klient

Towarzystwo Pomocy im. św. Brata Alberta to katolicka organizacja charytatywna. Swoje działania adresuje przede wszystkim osobom ubogim oraz bezdomnym. Swoją misję realizuje poprzez wydawanie żywności, posługę religiną i prawną oraz zakładanie schronisk dla potrzebujących.

Zadania i cele

Naszym zadaniem, było zwiększenie zasięgu działań Towarzystwa. Internet daje ogromne możliwości, dlatego tu skupiliśmy działania. Opracowaliśmy ideę serwisu, który stał się centrum prostej w założeniach akcji. Każdy odwiedzający portal, może kliknąć w bochenek chleba, co jest jednoznaczne z tym, że sponsorzy przekazują na rzecz Towarzystwa określoną kwotę pieniędzy. Zaprojektowaliśmy intuicyjny oraz estetyczny serwis, który zachęca użytkowników do przekazywania darowizn. Z drugiej strony zwiększa świadomość społeczną dotyczącą osób potrzebujących.

Główne korzyści dla Klienta
  • zwiększenie zasięgu akcji
  • zwrócenie uwagi na problemy ludzi bezdomnych
  • atrakcyjny serwis internetowy
  • źródło pozyskiwania finansowania na rzecz Stowarzyszenia

okruszek.org.pl towarzystwo pomocy św Brata Alberta

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?