Zadania i cele
KUKE Finance to młoda firma. Zatem podstawowym celem, było zwiększenie świadomości marki pośród klientów. W związku z tym przygotowaliśmy kampanię promocyjną - zrealizowaną w oparciu o AdWords. W przygotowanej strategii uwzględniliśmy przede wszystkim reklamę w sieci GDN (Google Display Network) oraz remarketing, które są jednymi z efektywniejszych narzędzi docierania do określonych odbiorców.
Przez cały okres trwania kampanii, monitorowaliśmy jej przebieg. Dzięki temu mogliśmy ją modyfikować w zależności od bieżącej sytuacji i zwiększać jej efektywność.
Podstawą działań w sieci stała się nowoczesna, estetyczna a nade wszystko funkcjonalna strona internetowa, za której przygotowanie odpowiadali nasi deweloperzy. Potencjalni klienci docierający na nią za sprawą realizowanych działań marketingowych, otrzymują kompletne informacje o firmie oraz jej ofercie.
Więcej na temat projektu możecie przeczytać tutaj.
Główne korzyści dla Klienta
- Pełna widoczność oferty w wynikach wyszukiwania i w sieci GDN.
- Wysoki współczynnik konwersji celu.
- Wzrost świadomości marki.
- Dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej.