Zadania i cele
Głównym celem wszystkich podejmowanych działań było jak najszersze dotarcie do osób zainteresowanych kupnem mieszkania w Warszawie. Realizacji zadania służyła wdrożona przez nas wielopłaszczyznowa obsługa e-marketingowa.
Na potrzeby klienta opracowaliśmy i wprowadziliśmy kompleksowe działanie w social media obejmujące oprawę graficzną, prowadzenie oraz moderowanie profilu. Zrealizowaliśmy również kampanię reklamową kierowaną do ściśle określonej grupy odbiorców, zainteresowanych kupnem mieszkania w Warszawie. Wszystko to pozwoliło zbudować silny wizerunek marki, dla której ważne są ponadczasowe wartości i lokalne akcenty.
Dla klienta przygotowane i wykonane zostały działania AdWords. Nasi specjaliści zaprojektowali i zrealizowali kampanię tekstową, reklamę w Gmail oraz remarketing. Poczynione kroki zwiększyły ruch na stronie i pomogły w zwiększeniu społecznej świadomości marki.
Żadne działanie nie jest w pełni efektywne bez wartościowego content marketingu. Wiemy o tym doskonale, dlatego podjęliśmy się opracowania atrakcyjnych treści, które wyszły naprzeciw zainteresowaniom grupy docelowej – osób biorących pod uwagę kupno własnego mieszkania oraz branży budowlanej. Owocem wysiłku były liczne artykuły publikowane na serwisach gromadzących specjalistów z dziedziny będącej przedmiotem działalności grupy. Poczynania dostarczyły ambitnych treści oraz wykreowały wizerunek profesjonalnej marki gotowej do dzielenia się swoją wiedzą oraz znaczącym doświadczeniem zdobytym przy realizacji projektów mieszkaniowych.
Główne korzyści dla klienta
- Wzrost liczby odsłon na stronie.
- Wzrost ruchu organicznego.
- Wzrost liczby fanów profilu na Facebooku.
- Poprawa konwersji.
- Promocja marki w sieci.
- Dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej.