Klient
ParadiseBaby to polska firma od 20 lat budująca markę i umacniająca swoją pozycję w branży producentów wózków dziecięcych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych rodziców swój asortyment oparła na różnych segmentach cenowych.
Klient
ParadiseBaby to polska firma od 20 lat budująca markę i umacniająca swoją pozycję w branży producentów wózków dziecięcych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych rodziców swój asortyment oparła na różnych segmentach cenowych.
Zadania i cele
W 2018 roku przygotowaliśmy na potrzeby Klienta koncepcję konkursu konsumeckiego mającego zaktywizować i zaangażować odbiorców marki. Prace zaczęliśmy od nakreślenia linii kreatywnej, która miała stworzyć odpowiedni świat przeżyć, dodatkowo zwiększający atrakcyjność całej akcji. Wózki spacerowe i główna nagroda w postaci bonu wycieczkowego w naturalny sposób narzuciły kierunek myślenia.
W ramach 90-dniowej akcji skupiliśmy się na tematyce spacerów i podróży, każdemu miesiącu dedykując nieco inny zakres zagadnień. Przygotowana przez nas koncepcja obejmowała między innymi scenariusz konkursu, hasła przewodnie oraz towarzyszące, Key Visual, a także artykuły, które w ramach content marketingu miały wesprzeć budowanie i podtrzymywanie zainteresowania odbiorców. Stworzyliśmy także uroczy landing page, który razem z fanpage’m stały się centrum wydarzeń.
Główne korzyści dla marki
- Zwiększenie zaangażowania użytkowników w interakcje z marką.
- Zasięg organiczny pojedynczego postu konkursowego był kilkukrotnie większy niż innych postów.
- Wzrost aktywności użytkowników i polubieni na Facebooku.
- Wygenerowanie kilku tysięcy sesji na Landing Page.