Konkurs konsumencki promujący markę ParadiseBaby

Klient

ParadiseBaby to polska firma od 20 lat budująca markę i umacniająca swoją pozycję w branży producentów wózków dziecięcych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych rodziców swój asortyment oparła na różnych segmentach cenowych.

Klient

ParadiseBaby to polska firma od 20 lat budująca markę i umacniająca swoją pozycję w branży producentów wózków dziecięcych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom młodych rodziców swój asortyment oparła na różnych segmentach cenowych.

Zadania i cele

W 2018 roku przygotowaliśmy na potrzeby Klienta koncepcję konkursu konsumeckiego mającego zaktywizować i zaangażować odbiorców marki. Prace zaczęliśmy od nakreślenia linii kreatywnej, która miała stworzyć odpowiedni świat przeżyć, dodatkowo zwiększający atrakcyjność całej akcji. Wózki spacerowe i główna nagroda w postaci bonu wycieczkowego w naturalny sposób narzuciły kierunek myślenia.

W ramach 90-dniowej akcji skupiliśmy się na tematyce spacerów i podróży, każdemu miesiącu dedykując nieco inny zakres zagadnień. Przygotowana przez nas koncepcja obejmowała między innymi scenariusz konkursu, hasła przewodnie oraz towarzyszące, Key Visual a także artykuły, które w ramach content marketingu miały wesprzeć budowanie i podtrzymywanie zainteresowania odbiorców. Stworzyliśmy także uroczy landing page, który razem z fanpage’m stały się centrum wydarzeń.

Główne korzyści dla marki
  • Zwiększenie zaangażowania użytkowników w interakcje z marką.
  • Zasięg organiczny pojedynczego postu konkursowego był kilkukrotnie większy niż innych postów.
  • Wzrost aktywności użytkowników i polubieni na Facebooku.
  • Wygenerowanie kilku tysięcy sesji na Landing Page.

Konkurs ParadiseBaby

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?