Marketing rekrutacyjny dla Uczelni Techniczno-Handlowej

Klient

Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie jest jedną z najstarszych placówek szkolnictwa wyższego w Polsce, bo funkcjonującą już 28 lat. Aktywnie angażuje się w rozwój nauki. Prowadzi badania, organizuje sympozja, seminaria i konferencje naukowe. W ofercie studiów UTH są studia licencjackie, inżynierskie, magisterskie i podyplomowe. Kierunki dostosowane są do rynku pracy, a programy nauczania wraz z przedmiotami aktualizowane w kontekście potrzeb studentów i pracodawców.

Klient

Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie jest jedną z najstarszych placówek szkolnictwa wyższego w Polsce, bo funkcjonującą już 28 lat. Aktywnie angażuje się w rozwój nauki. Prowadzi badania, organizuje sympozja, seminaria i konferencje naukowe. W ofercie studiów UTH są studia licencjackie, inżynierskie, magisterskie i podyplomowe. Kierunki dostosowane są do rynku pracy, a programy nauczania wraz z przedmiotami aktualizowane w kontekście potrzeb studentów i pracodawców.

Zadania i cele

Przez kilka miesięcy pracowaliśmy nad kampanią, której celem było zainteresowanie młodzieży ofertą studiów. Naszym zadaniem było przekonać młode osoby, które codziennie dostają mnóstwo komunikatów, że to właśnie oferta edukacyjna UTH w Warszawie jest dla nich najlepsza. 

Mając świadomość, że w przypadku grupy docelowej sprawdzi się zaskakujący przekaz, przygotowaliśmy dwa filmy promocyjne poświęcone oferowanym kierunkom studiów – kryminologii i kryminalistyce. Wykorzystaliśmy storytelling, motyw opowiadania – z fabułą i bohaterem. Oba filmy ukazały się w serwisie YouTube.  Pierwszy film zatytułowany „Gdzie leży granica między fascynacją a obsesją? Geneza zbrodni” dotyczył kryminologii. Przedstawiał świat z perspektywy mordercy i ujawniał mechanizmy jego działania. Natomiast druga historia „Nie ma zbrodni doskonałej. Wyścig z czasem trwa…” odnosiła się do kryminalistyki i była ukazana oczami detektywów.

Główne korzyści dla klienta

Uczelnia Techniczno-Handlowa w Warszawie filmem wzbudziła zaciekawienie przyszłych studentów. I taki był też cel kampanii prowadzonej z wykorzystaniem marketingu rekrutacyjnego. Ze względu na oryginalny sposób przedstawienia dwóch specjalizacji, łącznie oba filmy na YouTube obejrzało prawie 30 tysięcy użytkowników.

 

Uczelnia Techniczno Handlowa

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?