Zadania i cele
Ideo przygotowało dla klienta serwis promocyjno-informacyjny, którego celem było zwiększenie rozpoznawalności marki oraz podniesienie świadomości internautów na temat grzybicy.
Więcej o pracach związanych z wdrożeniem serwisu możecie przeczytać tutaj.
Przeanalizowaliśmy i zoptymalizowaliśmy serwis pod kątem wyszukiwarek internetowych, dzięki czemu, pozycjonowanie przyniosło dużo lepsze efekty. Aby zwiększyć dynamikę marki opracowaliśmy strategię promocji, która w połączeniu z profesjonalnym doradztwem naszych specjalistów, doprowadziła produkt do pierwszego miejsca w wynikach Google.
Główne korzyści dla Klienta
- Atrakcyjnie wizualny serwis informacyjno-promocyjny.
- Zwiększenie sprzedaży produktu oferowanego przez GSK.
- Wizerunek eksperta.
- Zwiększenie rozpoznawalności marki.
- Optymalizacja serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?