Pozycjonowanie dla GlaxoSmithKline Consumer Healthcare Sp. z o.o.

Klient

Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare jest liderem na polskim rynku farmaceutycznym z bogatą ofertą produktów. Zawiera się w niej ponad 470 pozycji - leków, szczepionek, produktów do higieny jamy ustnej oraz suplementów.

Klient

Firma GlaxoSmithKline Consumer Healthcare jest liderem na polskim rynku farmaceutycznym z bogatą ofertą produktów. Zawiera się w niej ponad 470 pozycji - leków, szczepionek, produktów do higieny jamy ustnej oraz suplementów.

Zadania i cele

Ideo przygotowało dla klienta serwis promocyjno-informacyjny, którego celem było zwiększenie rozpoznawalności marki oraz podniesienie świadomości internautów na temat grzybicy.

Więcej o pracach związanych z wdrożeniem serwisu możecie przeczytać tutaj.

Przeanalizowaliśmy i zoptymalizowaliśmy serwis pod kątem wyszukiwarek internetowych, dzięki czemu, pozycjonowanie przyniosło dużo lepsze efekty. Aby zwiększyć dynamikę marki opracowaliśmy strategię promocji, która w połączeniu z profesjonalnym doradztwem naszych specjalistów, doprowadziła produkt do pierwszego miejsca w wynikach Google.

Główne korzyści dla Klienta
  • atrakcyjnie wizualny serwis informacyjno-promocyjny
  • zwiększenie sprzedaży produktu oferowanego przez GSK,
  • wizerunek eksperta
  • zwiększenie rozpoznawalności marki
  • optymalizacja serwisu pod kątem wyszukiwarek internetowych

glaxosmithkline sttrona www

 
 
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?