Zadania i cele
Wieloletnia współpraca z BPH TFI zaowocowała stworzeniem kilku serwisów internetowych i systemów informatycznych. Jednym z nich była strona korporacyjna, którą odświeżyliśmy bazując na znajomości preferencji konsumenckich Klienta. Naszym celem było stworzenie przestrzeni, na której zostaną zgromadzone wszystkie niezbędne informacje i dane. Ważnym aspektem wdrożenia była również wysoka intuicyjność i czytelność prezentowanych w serwisie informacji.
Więcej o nowym serwisie BPH TFI możecie przeczytać tutaj.
Pozycjonowanie serwisu dla BPH TFI, było jednym z najbardziej wymagających zadań jakie realizowaliśmy. Rynek finansowy jest bardzo konkurencyjny, a jego wysokie nasycenie sprawia, że obsługa marki, nawet tak znanej i cenionej jak BPH, wymaga stałego monitoringu.
W oparciu o analizy rynku, przygotowaliśmy odpowiednie zaplecze, które umożliwiło stały nadzór nad prowadzonymi działaniami i szybką reakcję na zachodzące zmiany. Pozycjonowanie wsparliśmy, modyfikowaną na bieżąco, kampanią AdWords. Nasza strategia zaowocowała utrzymaniem wysokich wyników wyszukiwania serwisu.
Główne korzyści dla Klienta
- wysokie wyniki wyszukiwania
- stały monitoring działań pozycjonerskich
- profesjonalna kampania AdWords