Promocja w wyszukiwarkach

Klient

Uczelnia Techniczno-Handlowa w Warszawie to wyższa uczelnia niepubliczna, założona przez Helenę Chodakowską w 1992 roku. W ofercie studiów można znaleźć liczne kierunki na stopniach licencjackich, inżynierskich, magisterskich i podyplomowych.

Niektóre z nich to Business Marketing Management, inżynieria oprogramowania, analityka finansowa czy e-Marketing. Ponadto, UTH oferuje także kursy i szkolenia w zakresie operowania dronami. Zauważalne jest więc zdecydowane połączenie tradycji z nowoczesnością.

Klient

Uczelnia Techniczno-Handlowa w Warszawie to wyższa uczelnia niepubliczna, założona przez Helenę Chodakowską w 1992 roku. W ofercie studiów można znaleźć liczne kierunki na stopniach licencjackich, inżynierskich, magisterskich i podyplomowych.

Niektóre z nich to Business Marketing Management, inżynieria oprogramowania, analityka finansowa czy e-Marketing. Ponadto, UTH oferuje także kursy i szkolenia w zakresie operowania dronami. Zauważalne jest więc zdecydowane połączenie tradycji z nowoczesnością.

Zadania i cele

Dla Uczelni Techniczno-Handlowej niewątpliwie główną wartością jest przekazywanie wiedzy oraz oferowanie możliwości nabierania doświadczenia. Nauczanie w obecnych czasach nie może być monotonne, liczy się kreatywność oraz nowatorskie metody. Takie, jakich używa się na UTH.

Choć uczelnia istnieje już od prawie 20 lat, to z całą pewnością idzie z duchem czasu, nie tracąc przy tym dobrej renomy. Dostosowane do panujących realiów kierunki, które oferuje uczelnia, dają studentom wiele możliwości w późniejszym życiu. Współpracę z UTH rozpoczęliśmy jeszcze w 2014 roku.

Nasze zadania obejmowały między innymi pozycjonowanie oraz Google Ads.

Najważniejszym założeniem było budowanie świadomości. Dziś śmiało możemy powiedzieć, że Ideo Force i Uczelnia Techniczno-Handlowa to nie tylko współpraca, ale przyjaźń biznesowa.

Główne korzyści dla Klienta

  • Wzrost ruchu organicznego o 46,46%.
  • Około 20 tysięcy użytkowników, biorących udział w organizowanych konkursach.
  • Wzrost liczby rejestracji kandydatów o 17,94%.
  • Wzrost ilości nowych użytkowników o 21,48%.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?