
ZADANIA I CELE
Dla SKOK Centrum najważniejsze jest zadowolenie i satysfakcja klienta. Naszym głównym celem było jak najszersze dotarcie osób zainteresowanych wzięciem pożyczki. Na profilu marki promowaliśmy każdy opublikowany post. Każda reklama targetowana była w indywidualny sposób, tak, by osiągnęła jak najwyższą skuteczność. Wśród promowanych postów, najważniejsza rolę odgrywały posty, wyjaśniające ideę pożyczek w 20 minut, dzięki którym, grono zainteresowanych usługą rosło. Z czasem udało nam się stworzyć spójny obraz marki, poprzez sposób prowadzenia profilu, komunikację z użytkownikami i oprawę graficzną.
GŁÓWNE KORZYŚCI DLA KLIENTA
- Promocja głównej usługi „Pożyczka w 20 minut”.
- Dotarcie do sprecyzowanej grupy docelowej.
- Wzrost liczby fanów na profilu z miesiąca na miesiąc.
- Wzrost znajomości pożyczek i ich zasad wśród potencjalnych klientów.