
Zadania i cele
Aktywność marki i atrakcyjność jej produktów spowodowały dynamiczny rozwój firmy. W związku z tym klient był zainteresowany wejściem na nowe pola interakcji z klientami i chciał zaznaczyć obecność marki w social mediach.
Na potrzeby projektu przeprowadziliśmy audyt konkurencyjnych fanpage’y – zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Mając do dyspozycji taką wiedzę, opracowaliśmy strategię facebookową dla marki Dyduś. We współpracy z Klientem wyznaczyliśmy styl oraz charakter profilu, zakres tematyki, a także sposób komunikacji z użytkownikami. Następnie zajęliśmy się kompleksowym realizowaniem działań w social media.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost liczby fanów o 10 000 w ciągu 6 miesięcy prowadzenia profilu.
- Zbudowanie przyjaznego profilu dla młodych rodziców.
- Dostarczanie ciekawych i wartościowych treści dla użytkowników.
- Zbudowanie aktywnej i zaangażowanej grupy fanów.