Social Media dla Dyduś

Klient

Marka Dyduś, to polski producent akcesoriów dla niemowląt, aktywnie działający na rynku od 1994 roku. Oferuje doskonałe jakościowo produkty w bardzo przystępnych cenach, które wyróżniają się radośnie kolorowym designem. Misją Dydusia jest dbać o prawidłowy rozwój dziecka i pomagać rodzicom. Dlatego marka tworzy unikalne produkty, które pomagają w codziennej pielęgnacji maluszka oraz umożliwiają prawidłowy i zdrowy rozwój dziecka.

Klient

Marka Dyduś, to polski producent akcesoriów dla niemowląt, aktywnie działający na rynku od 1994 roku. Oferuje doskonałe jakościowo produkty w bardzo przystępnych cenach, które wyróżniają się radośnie kolorowym designem. Misją Dydusia jest dbać o prawidłowy rozwój dziecka i pomagać rodzicom. Dlatego marka tworzy unikalne produkty, które pomagają w codziennej pielęgnacji maluszka oraz umożliwiają prawidłowy i zdrowy rozwój dziecka.

Zadania i cele

Aktywność marki i atrakcyjność jej produktów spowodowały dynamiczny rozwój firmy. W związku z tym klient był zainteresowany wejściem na nowe pola interakcji z klientami i chciał zaznaczyć obecność marki w social mediach.

Na potrzeby projektu przeprowadziliśmy audyt konkurencyjnych fanpage’y – zarówno krajowych, jak i zagranicznych. Mając do dyspozycji taką wiedzę, opracowaliśmy strategię facebookową dla marki Dyduś. We współpracy z Klientem wyznaczyliśmy styl oraz charakter profilu, zakres tematyki, a także sposób komunikacji z użytkownikami. Następnie zajęliśmy się kompleksowym realizowaniem działań w social media.

Główne korzyści dla Klienta
  • Wzrost liczby fanów o 10 000 w ciągu 6 miesięcy prowadzenia profilu
  • Zbudowanie przyjaznego profilu dla młodych rodziców
  • Dostarczanie ciekawych i wartościowych treści dla użytkowników
  • Zbudowanie aktywnej i zaangażowanej grupy fanów

dyduś strona internetowa

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?