
Zadania i cele
Łazur jest firmą z wieloletnim doświadczeniem, rozbudowanym zapleczem technologicznym i przede wszystkim ludźmi, którzy realizują swoje zadania z nieustającą pasją od momentu powstania pierwszego, firmowego zakładu jubilerskiego. Mimo tego, że obecnie Łazur współpracuje z ponad 1000 partnerów handlowych i swoim zasięgiem obejmuje cały kraj, w dalszym ciągu nastawiony jest na realizację zindywidualizowanych zamówień klientów.
Internet jest w dzisiejszych czasach przestrzenią o ogromnych możliwościach. Pozwala marce być bliżej klienta niż kiedykolwiek wcześniej. Dlatego również Łazur postanowił zaistnieć w cyfrowej rzeczywistości. Współpracę rozpoczęliśmy od zaprojektowania i wykonania strony internetowej połączonej z platformą e-commerce. Za tą część odpowiadało Ideo, następnie jako Ideo Force zajęliśmy się jej promocją w kanałach społecznościowych.
Więcej na temat tego rozbudowanego sklepu internetowego wyposażonego w konfigurator obrączek możecie przeczytać tutaj.
Na co dzień aktywnie wspieramy markę w social media, obsługując dla niej profile firmowe na Facebooku oraz Instagramie. Jednym z najsilniejszych atutów biżuterii jest jej wygląd, dlatego wybraliśmy kanały, pozwalające eksponować jej piękno. Na potrzeby marki przygotowujemy treści wpisów, grafiki, odpowiadamy za kreowanie komunikacji z odbiorcami, a także prowadzimy dedykowane kampanie reklamowe, aby dotrzeć i z zainteresować jak najszersze grono odbiorców. Jednak naszym głównym celem i zadaniem jest pozyskanie zaangażowanych odbiorców, mogących być realnie zainteresowanych ofertą Łazur.
Główne korzyści dla klienta
- Budowanie zaangażowanej grupy użytkowników w ramach social media.
- Wzrost rozpoznawalności i świadomości marki.
- Wzrost fanów na Facebooku o 1224% w przeciągu 6 miesięcy.
- Wzrost zasięgów organicznych.
- Wzrost liczby wyświetleń strony i reakcji fanów.