
Zadania i cele
Przez kilka miesięcy pracowaliśmy nad kampanią, której celem było zainteresowanie młodzieży ofertą studiów. Naszym zadaniem było przekonać młode osoby, które codziennie dostają mnóstwo komunikatów, że to właśnie oferta edukacyjna UTH w Warszawie jest dla nich najlepsza.
Mając świadomość, że w przypadku grupy docelowej sprawdzi się zaskakujący przekaz, przygotowaliśmy dwa filmy promocyjne poświęcone oferowanym kierunkom studiów – kryminologii i kryminalistyce. Wykorzystaliśmy storytelling, motyw opowiadania – z fabułą i bohaterem. Oba filmy ukazały się w serwisie YouTube. Pierwszy film zatytułowany „Gdzie leży granica między fascynacją a obsesją? Geneza zbrodni” dotyczył kryminologii. Przedstawiał świat z perspektywy mordercy i ujawniał mechanizmy jego działania. Natomiast druga historia „Nie ma zbrodni doskonałej. Wyścig z czasem trwa…” odnosiła się do kryminalistyki i była ukazana oczami detektywów.
Główne korzyści dla klienta
Uczelnia Techniczno-Handlowa w Warszawie filmem wzbudziła zaciekawienie przyszłych studentów. I taki był też cel kampanii prowadzonej z wykorzystaniem marketingu rekrutacyjnego. Ze względu na oryginalny sposób przedstawienia dwóch specjalizacji, łącznie oba filmy na YouTube obejrzało prawie 30 tysięcy użytkowników.