Zwiększanie sprzedaży z reklam dla Senso-Rex LTD

Klient

Senso-Rex LTD to firma rodzinna, która specjalizuje się w produktach terapeutycznych, umożliwiających spokojny wypoczynek i pomagających w leczeniu zaburzeń snu. Wykwalifikowany zespół ekspertów, bogaty katalog innowacyjnych produktów i indywidualne podejście do każdego Klienta wyróżniają markę na tle konkurencji. Budując pozycję lidera, firma prowadzi aktywną ekspansję na zagraniczne rynki.

Klient

Senso-Rex LTD to firma rodzinna, która specjalizuje się w produktach terapeutycznych, umożliwiających spokojny wypoczynek i pomagających w leczeniu zaburzeń snu. Wykwalifikowany zespół ekspertów, bogaty katalog innowacyjnych produktów i indywidualne podejście do każdego Klienta wyróżniają markę na tle konkurencji. Budując pozycję lidera, firma prowadzi aktywną ekspansję na zagraniczne rynki.

Zadania i cele

Dynamiczny rozwój marki wymagał rewizji dotychczasowo prowadzonych działań promocyjnych w sieci oraz przygotowania odpowiedniej koncepcji kampanii płatnych. Spodziewanym efektem prac było zwiększenie zasięgów marki, sprzedaży produktów oraz obniżenie kosztów reklamy.

Współpracę rozpoczęliśmy od pełnego audytu dotychczasowych działań Google Ads na koncie Klienta. Powstał dokument wskazujący wrażliwe miejsca oraz rekomendacje działań naprawczych i optymalizujących. Dodatkowo w czasie trwania umowy wykonaliśmy także analizy SEO dla dwóch serwisów internetowych należących do marki – kolderka.net i senso-rex.com – które były jednocześnie głównymi podmiotami prowadzonych reklam.

Wdrożenie zmian, uporządkowanie reklam oraz realizacja założonych strategii przyniosła korzyści. Wraz z rozwojem firmy, Klient dążył do ekspansji na rynki zagraniczne. Wsparciem dla nich były nowe, dedykowane kampanie reklamowe, w tym także uruchomienie Bing Ads.

Główne korzyści dla klienta
  • Optymalizacja budżetu reklamowego i obniżenie kosztów reklamy.
  • Stały monitoring kampanii przez zespół specjalistów.
  • Audyty i analizy eksperckie, pozwalające zwiększyć efektywność działań.
  • Wsparcie wejścia marki na zagraniczne rynki konsumenckie.
Efekty w liczbach
  • obniżenie kosztów konwersji o 44%,
  • wzrost współczynnika konwersji o 50%,
  • wzrost współczynnika konwersji w kampaniach produktowych o 860%,
  • wzrost współczynnika CTR o 41%.

Senso-Rex

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?