Zwiększenie sprzedaży dla Opak System

Klient

Opak System zajmuje się dystrybucją materiałów do pakowania, tj. taśm pakowych, folii bąbelkowych, pianek polietylenowych etc. Z oferty firmy korzystają przede wszystkim właściciele sklepów internetowych, firmy logistyczne oraz transportowe. Początkowo działalność firmy opierała się na kontakcie telefonicznym. Obecnie Opak System posiada własny e-commerce, a także prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Allegro.

Klient

Opak System zajmuje się dystrybucją materiałów do pakowania, tj. taśm pakowych, folii bąbelkowych, pianek polietylenowych etc. Z oferty firmy korzystają przede wszystkim właściciele sklepów internetowych, firmy logistyczne oraz transportowe. Początkowo działalność firmy opierała się na kontakcie telefonicznym. Obecnie Opak System posiada własny e-commerce, a także prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Allegro.

Zadania i cele

Współpraca Opak System z Ideo Force miała na celu przede wszystkim zwiększenie sprzedaży. Miały się do tego przyczynić wzrosty pozycji witryny w wynikach wyszukiwania, reklama w Google Ads, usprawnienie i udoskonalenie serwisu pod kątem User Experience oraz komunikacja posprzedażowa.

Specjaliści Ideo Force w pierwszej kolejności podjęli się wykonania audytów i nakreśleniu obszarów wymagających natychmiastowej optymalizacji – kompleksowa obsługa SXO. Wśród działań z zakresu SEO było m.in. opracowanie nowej architektury menu, jak również nacisk na merytoryczny content tworzony z uwzględnieniem zasad panujących w SEO. Na stronie oprócz udogodnień związanych z komfortem użytkowania (UX) zostały wdrożone komunikaty pop-up oraz banery informujące o obecnych promocjach. Wprowadzone zmiany i opracowane customer journey przyczyniły się do zwiększenia współczynnika konwersji.

Reklama w Google opierała się w głównej mierze na Google Shopping z wykorzystaniem autorskiego Force Shop, dzięki czemu CPC osiągało niskie wyniki. Wdrożyliśmy również reklamę display oraz kampanie remarketingowe. Całość była stale monitorowana i optymalizowana przez specjalistę, wszystko po to, by dowozić jak najlepsze wyniki konwersji.

Aby zaangażować użytkowników strony i nakierować do dokonania zakupu, na stronie internetowej zostały wdrożone pop-upy i banery komunikujące o obecnych promocjach. W tym celu wykorzystaliśmy również mailing, w którym zadbaliśmy o szatę graficzną, by była przejrzysta i nie posiadała zbędnych rozpraszaczy.

Główne korzyści dla Klienta:
  • Zwiększenie sprzedaży w ciągu roku o 468%
  • Sprzedaż z wejść organicznych większa o 727% po roku
  • Średni miesięczny ROAS na poziomie 694%
  • Wzrost liczby fraz w TOP10 o 354% w ciągu roku
  • 2 razy dłużysz czas przebywania użytkowników na stronie

Opak-System

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?