
Zadania i cele
Współpraca Opak System z Ideo Force miała na celu przede wszystkim zwiększenie sprzedaży. Miały się do tego przyczynić wzrosty pozycji witryny w wynikach wyszukiwania, reklama w Google Ads, usprawnienie i udoskonalenie serwisu pod kątem User Experience oraz komunikacja posprzedażowa.
Specjaliści Ideo Force w pierwszej kolejności podjęli się wykonania audytów i nakreśleniu obszarów wymagających natychmiastowej optymalizacji – kompleksowa obsługa SXO. Wśród działań z zakresu SEO było m.in. opracowanie nowej architektury menu, jak również nacisk na merytoryczny content tworzony z uwzględnieniem zasad panujących w SEO. Na stronie oprócz udogodnień związanych z komfortem użytkowania (UX) zostały wdrożone komunikaty pop-up oraz banery informujące o obecnych promocjach. Wprowadzone zmiany i opracowane customer journey przyczyniły się do zwiększenia współczynnika konwersji.
Reklama w Google opierała się w głównej mierze na Google Shopping z wykorzystaniem autorskiego Force Shop, dzięki czemu CPC osiągało niskie wyniki. Wdrożyliśmy również reklamę display oraz kampanie remarketingowe. Całość była stale monitorowana i optymalizowana przez specjalistę, wszystko po to, by dowozić jak najlepsze wyniki konwersji.
Aby zaangażować użytkowników strony i nakierować do dokonania zakupu, na stronie internetowej zostały wdrożone pop-upy i banery komunikujące o obecnych promocjach. W tym celu wykorzystaliśmy również mailing, w którym zadbaliśmy o szatę graficzną, by była przejrzysta i nie posiadała zbędnych rozpraszaczy.
Główne korzyści dla Klienta:
- Zwiększenie sprzedaży w ciągu roku o 468%
- Sprzedaż z wejść organicznych większa o 727% po roku
- Średni miesięczny ROAS na poziomie 694%
- Wzrost liczby fraz w TOP10 o 354% w ciągu roku
- 2 razy dłużysz czas przebywania użytkowników na stronie