Wprowadzanie produktu na rynek

Każdy biznes musi odnaleźć się pomiędzy silną konkurencją, zmieniającymi się trendami i dynamicznie rozwijającą się technologią.

Sukces rynkowy w przypadku produktów i usług cyfrowych przy zmieniających się warunkach rynku i nowych potrzebach konsumentów, w dużym stopniu opiera się na dobrze przemyślanych i opracowanych cechach produktu i skutecznej komunikacji rynkowej.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Managing Director
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Nowy produkt i marka

Mówiąc o nowej marce, mamy na uwadze sytuację pojawienia się na rynku nowego produktu oznaczonego nową nazwą, dla którego budowana jest odpowiednia dla danego rynku strategia marketingowa.

Najczęściej klienci rozpoczynają współpracę z nami w celu wprowadzenia na rynek i skutecznej promocji:

  • nowo powstającego sklepu internetowego,
  • nowo powstającego portalu informacyjnego,
  • nowo powstającego portalu tematycznego,
  • nowo powstającej aplikacji mobilnej (mobile app),
  • nowo uruchamianej usługi cyfrowej dla obecnych lub nowych klientów.


Pomagamy również klientom zagranicznym we wprowadzeniu ich produktów cyfrowych oferowanych poza Polską na nasz rodzimy rynek przy wykorzystaniu doświadczeń klienta zdobytych na dotychczasowych rynkach działania.

Pracujemy z naszymi klientami jeszcze na etapie tworzenia produktu czy usługi, czyli jeszcze w bardzo wczesnej fazie – pomagamy:

  • badać oraz definiować potrzeby odbiorców,
  • definiować propozycje wartości dla odbiorcy,
  • określać rynek docelowy (segmentacja odbiorców, persony),
  • analizować konkurencję i tworzyć benchmarki,
  • analizować strategie promocyjne konkurencji,
  • tworzyć projekty funkcjonalne (prototypowanie oraz testowanie prototypów),
  • wyszukiwać USP (Unique Selling Proposition) dla nowo powstającego produktu bądź usługi,
  • tworzyć i implementacja strategie brandingowej,
  • opracowywać strategię sprzedaży w kanałach cyfrowych: kanały dystrybucji, sposób dotarcia, działania w kanałach.


W naszej ofercie odróżniliśmy wprowadzanie nowego produktu na rynek od brandingu chcąc zaakcentować, że potrafimy włączyć się w etap tworzenia nowego produktu czy usługi, jak i wspomagać klienta przy „tworzeniu opakowania na ten produkt”, czyli budowaniu świadomości marki. Potrafimy opracować jak ma działać produkt oraz pomagamy go kreować i utrwalać w pamięci konsumenta pozytywne cechy z nim związane.

Marketing, biznes i technologia

Dzisiejszy biznes jest zdominowany przez technologię i rozwiązania cyfrowe. Wspierają one prowadzenie działalności, automatyzację procesów oraz zwiększają wydajność pracy.

Rynek przepełniony jest narzędziami, często brakuje jednak wiedzy, które z nich są realnie wartościowe i właściwe do wdrożenia w przypadku konkretnego biznesu. Nasi specjaliści pomagają podejmować właściwe wybory, opierając swoje rekomendacje na doświadczeniu oraz specjalistycznych audytach.

My oprócz klasycznego doradztwa marketingowego i technologicznego wspieramy naszych klientów również pod kątem biznesowym. Na etapie powstawania produktu doradzamy jaki model biznesowy wybrać, jak go zoptymalizowac, jak rozliczać, jak odnaleźc się wśród gąszczu przepisów prawnych (np. RODO).

Całość naszych prac kwintujemy doradztwem marketingowym, w tym przypadku usługami brandingowymi oraz przeprowadzaniem kampani marketingowych (realizacją strategii marketingowych).

Dlaczego warto?

Dobrze przeprowadzany proces wprowadzania na rynek nowego produktu czy usługi pomaga w:

  • minimalizacji kosztów dzięki stworzeniu szczegółowego planu,
  • uniknięciu błędów w tworzeniu dzięki poprawnemu procesowi prototypowania,
  • lepszym poznaniu potrzeb końcowego klienta, a tym samym zwiększeniu sprzedaży,
  • optymalizacji sprzedaży i wybiciu się spośród konkurencji poprzez opracowanie Unique Selling Proposition.
     

Współczesny marketing (zarówno ten online, jak i offline) to rozbudowane dziedziny, wymagające odpowiedniego planowania. Brak jasno określonych celów i odpowiednio dobranych narzędzi promocji, w najlepszym przypadku grozi znacznym ograniczeniem efektów podejmowanych działań.

Zapytaj o ofertę na plan dla Twojego produktu

Jak pracujemy?

Prace nad tworzeniem produktu zaczynamy od diagnozy sytuacji, określenia potrzeb klienta, określenia potrzeb rynku oraz od głębokiego wniknięcia w całą sytuację biznesową. Następnie planujemy zakres prac zdając sobie sprawę, że nie zawsze firmy potrzebują rozbudowanych dokumentów oraz w wielu przypadkach sam prototyp (projekt funkcjonalny) jest wystarczający.

Nasz zespół uczestniczy w procesie generowania pomysłów oraz ich sekcji. Wspomnianą selekcję poprzedzamy estymacjami sprzedaży i szacunków zwrotu z inwestycji. Podczas spotkań z klientem przedstawiamy konkretne informacje pozwalające na wybór konkretnego pomysłu i modelu biznesowego, po czym następuje proces prototypowania. Nasze działania oprócz klasycznych elementów dotyczą także interfejsu strony internetowej, planowania interakcji, projektowania produktów cyfrowych oraz tworzenia kampanii reklamowych. Posiadane kompetencje pozwalają nam również na udział w pracach związanych z planowaniem komercjalizacji produktu.

Swój czas i umiejętności oddajemy do dyspozycji naszych klientów. Reagujemy na potrzeby, konsultujemy pomysły i służymy radą. Wiedza oraz doświadczenie pozwalają nam skutecznie realizować każde, nawet najbardziej wymagające zadania. Wierzymy jednak, że najlepsze efekty osiąga się przy wzajemnej współpracy, dlatego to klient zawsze jest dla nas najważniejszy. To on, jak nikt inny, zna swoją własną działalność. Podstawą do naszych działań zawsze jest finalny cel jaki chce osiągnąć nasz klient.

Dlaczego my?

  • Mamy na koncie zrealizowanych ponad 1000 projektów e-marketingowych.
  • Zawsze służymy naszą wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami, zapewniając pełną opiekę marketingową.
  • Z naszymi klientami budujemy długofalowe relacje oparte na wzajemnym zrozumieniu, zaufaniu i profesjonalizmie. Świadczymy najwyższej jakości usługi w zakresie analityki, doradztwa biznesowego oraz rozwiązań IT, które każdego dnia poprawiają wyniki biznesowe naszych klientów.
  • Łączymy możliwości narzędzi i aplikacji internetowych z bogatą wiedzą ekspercką. Dzięki temu jesteśmy w stanie precyzyjniej przewidywać efekty biznesowe rekomendowanych przez nas działań.
  • Wiedza oraz doświadczenia pozwalają nam skutecznie realizować każde, nawet najbardziej wymagające zadania.
  • Doskonale zdajemy sobie sprawę, że nie każda firma potrzebuje silnych inwestycji w markę oraz, że strategia rozwoju równie dobrze może być oparta na budowaniu relacji z klientami czy poszerzaniu kanałów dystrybucji.
  • Pracowaliśmy m.in. dla marek takich jak: BPH TFI, LexisNexis, LG Electronics, Fotojoker, Wolters Kluwer Polska, Multifarb, Melvit, KUKE Finance, Targi Kielce, GlaxoSmithKline, iParts, Uniformix, Bratex, Norsk Maritimt Forlag AS, Instal-Projekt, Sklepkawa, Cobi, Pratt & Whitney Rzeszów. Kliknij, aby zobaczyć listę naszych klientów