Naming

"Tylko właściwe imię nadaje wszystkim rzeczom ich realność.." M.Ende

Dobra nazwa to wizytówka, która niejednokrotnie decyduje o zainteresowaniu ofertą naszej firmy i powodzeniu kontaktu z klientem. Już te dwa argumenty sprawiają, że jej wybór nigdy nie powinien być kwestią przypadku. Z naszą pomocą znajdziesz swoją idealną nazwę.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Budujemy rozpoznawalność

Słowa kreują rzeczywistość. Użyte w różnych kontekstach znaczą zupełnie co innego i wywołują odmienne emocje, dlatego tak ważne jest przywiązywanie uwagi do ich kształtu. Wiemy o tym w Ideo Force, dlatego każda zaproponowana nazwa przechodzi ścisły proces selekcji i analizy, podczas której określane są wszystkie jej pozytywne konotacje.

Nazwa jest jak imię, trwale przylega do właściciela i powinna być unikatowa. Wszystkie nasze propozycje weryfikujemy pod kątem oryginalności i sprawdzamy ich dostępność w bazach Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej. Ścisła współpraca w tym względzie daje gwarancje prawne, zapewniające bezpieczne użycie hasła zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Formalne aspekty opracowywanego sloganu to jednak nie koniec. Każda nasza propozycja przechodzi proces analizy pod względem marketingowym i językowym, które pozwalają jeszcze dokładniej ocenić jej potencjał i pomagają podjąć decyzje o koniecznych dodatkowych zabiegach wizerunkowych.

Tworzymy nazwy

Nazwa to coś więcej niż prosty slogan. Podobnie jak imię odzwierciedla specyficzne właściwości marki i identyfikuje ją w nieustannym szumie medialnym. Ważna rola, jaką pełni, sprawia, że do jej kreacji należy przyłożyć odpowiednią wagę i czas. Zrobimy to za Ciebie! Świadczymy usługi z zakresu kreacji oryginalnych i przykuwających uwagę odbiorcy haseł, sloganów reklamowych, nazw produktowych.

Proces tworzenia nazwy

Tworzenie nazwy to proces, który za każdym razem przebiega odmiennie. Mimo specyfiki poszczególnych realizacji można jednak wyróżnić kilka etapów, zapewniających sukces działania. Stworzenie dobrego sloganu wymaga odpowiedniego podejścia uwzględniającego cele, specyfikę firmy i jej profil wizerunkowy, a sam proces kreacji jest złożony i wymaga czasu oraz umiejętności kreatywnych.

Realizację każdego zlecenia rozpoczynamy analizą marketingową, która ma za zadanie wskazanie najbardziej reprezentacyjnych cech marki i szans jej rozwoju. Jej wyniki wyznaczają ogólne ramy i pola znaczeń, w którym powinna funkcjonować przyszła nazwa. Powstałe w ten sposób propozycje wraz z objaśnieniami przedstawiamy klientowi, do którego należy ostateczna decyzja o ich implementacji bądź odrzuceniu.

Pamiętaj, że nazwa, choć niejednokrotnie kluczowa,  to jeden z wielu elementów budujących sukces Twojego biznesu. Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić w zakresie budowania wizerunku Twojej marki.

Zapytaj o ofertę