Promocja aplikacji mobilnych

"Nigdy nie ma popytu na rzecz nową." Henry Ford

Dzisiejszy świat zdominowany jest przez technologię mobilną. Miliardy ludzi na świecie każdego dnia korzysta z urządzeń przenośnych i różnorodnych aplikacji.

Paweł Korniak
Paweł Korniak
Business Development Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 208)
Napisz do mnie

Aplikacje mobilne

W ciągu kilku ostatnich lat rozwój technologii mobilnej nabrał niesamowitego tempa, czyniąc ją jednocześnie przystępną niemal dla wszystkich. Ilość aktywnych użytkowników smartfonów i tabletów stale rośnie z roku na rok i nic nie wskazuje, żeby ten trend miał zwolnić.

Razem z urządzeniami mobilnymi mocno rozwinął się rynek aplikacji. Dostarczają użytkownikom różnych funkcjonalności – rozrywki, komunikacji, informacji, możliwości zakupów itd. Umownie można podzielić je na 2 kategorie – te tworzone w celach zarobkowych, adresowane do szerokiego grona odbiorców oraz te, przygotowywane przez konkretne marki dla swoich obecnych (i potencjalnych) klientów. W tym drugim przypadku stanowią bardzo często wartość dodaną do marki. Mogą ułatwiać przeglądanie oferty, kontakt z firmą lub np. dostarczać rozrywki.

Rozwiązania

Dedykowane aplikacje, to często duża szansa na codzienny kontakt klienta z marką. Jednak bez względu na to kto i w jakim celu przygotował aplikacje konieczna jest jej odpowiednia promocja. Przy obecnym, zatłoczonym rynku ciężko jest zostać zauważonym i wybić się na tle konkurencji. Nawet bardzo dobra i funkcjonalna aplikacja, może zaginąć w tłumie innych, często bardzo przeciętnych.

 

Od pomysłu do sukcesu

lość aplikacji mobilnych rośnie każdego dnia, sprawiając, że to jeden z najbardziej zatłoczonych rynków na świecie. Największą trudnością jest fakt, że istnieje na nim sporo generycznych, powtarzalnych pomysłów. Z tego powodu oryginalna koncepcja lub innowacyjne spojrzenie na już funkcjonujące rozwiązania, to pierwszy krok do sukcesu.

Kiedy aplikacja jest gotowa, konieczna jest jej prawidłowa promocja, realizowana w oparciu o harmonogram i strategię. Najlepsze efekty przynoszą działania dopasowane do samej koncepcji aplikacji – odpowiadają jej założeniom, trafiają precyzyjnie do grupy docelowej i wykorzystują odpowiednie kanały dotarcia.

Korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia potrafimy dobrać i wdrożyć narzędzia promocji, które pozwalają skutecznie pozyskiwać nowych odbiorców i zwiększać liczbę pobrań aplikacji. Wiemy czego i gdzie poszukują konsumenci – rozumiemy ich potrzeby i oczekiwania.

Zapytaj o ofertę