Prowadzenie sprzedaży online

"Sama wiedza nie wystarczy, trzeba jeszcze umieć ją stosować". Johann Wolfgang Goethe

Ponad połowa Polaków robi zakupy za pośrednictwem Internetu, a wiele wskazuje na to, że trend ten będzie się wzrastać.

Mateusz Bober
Mateusz Bober
Account Manager, UX/UI Designer
  • 17 860 21 86 (wew.: 159)
Napisz do mnie

Jak prowadzić sprzedaż online?

Efektywne prowadzenie sprzedaży online to wymagające zadanie. Wiele sklepów internetowych zakładanych i prowadzonych jest bez takich kluczowych aspektów jak: strategie sprzedażowe, określenie grupy docelowej, a co za tym idzie – bez skutecznych działań marketingowych.

W swoim portfolio posiadamy kilkaset zrealizowanych z powodzeniem kampanii marketingowych w sektorze e-commerce. Pomagamy naszym Klientom w sprawieniu, że ich sklep internetowy wyróżni się na tle konkurencji – a to jeden z głównych wymogów do zwiększenia sprzedaży online.

Dobór potrzeb do klientów

Sukces każdego sklepu internetowego uzależniony jest od jego klientów. Ważny jest każdy element prowadzenia sprzedaży online – od pierwszego kontaktu klienta ze sklepem, przez analizę jego zachowania, po działania posprzedażowe.

Gdy źle określimy grupę docelową, bądź będziemy ściągać niewłaściwy ruch na stronę – nie będzie on konwertował. Nieintuicyjny interfejs witryny sklepu może utrudniać decyzje zakupowe klientów. Z kolei jeżeli nie prowadzimy efektywnych działań remarketingowych/posprzedażowych, pozyskani klienci szybko mogą zapomnieć o naszym sklepie. Warto pamiętać, aby wszystkie wspomniane czynniki współpracowały ze sobą – wtedy mamy potencjał na finalny sukces.

Rozwiązania do prowadzenia sprzedaży online doradzane są naszym Klientom indywidualnie, w zależności od potrzeb. Nie działamy po omacku, bez wcześniejszego researchu – w szerokim gronie specjalistów dokładnie określamy jakie kanały najszybciej przyniosą pożądane efekty.

Zapytaj o ofertę