Zakładanie sklepu

"Sama wiedza nie wystarczy, trzeba jeszcze umieć ją stosować". Johann Wolfgang Goethe

Masz pomysł na stworzenie sklepu internetowego, ale nie wiesz od czego zacząć? Jesteśmy po to, aby Ci pomóc! Pomagamy w opracowaniu biznesplanu, wyborze CMS, zatowarowaniu oraz przygotowaniu strategii promocji e-sklepów. Obsługujemy ecommerce kompleksowo.

Mateusz Bober
Mateusz Bober
Account Manager, UX/UI Designer
  • 17 860 21 86 (wew.: 159)
Napisz do mnie

Biznesplan e-sklepu

Założenie sklepu internetowego wiąże się ze sporymi wyzwaniami. Już na wczesnych etapach biznesplanu warto określić kilka czynników np.: do kogo kierowany jest nasz produkt, czy kto jest naszą konkurencją i jakie szanse mamy na skuteczne zaistnienie na rynku e-commerce. W ramach kwestii technicznych, warto dobrze zastanowić się nad doborem odpowiedniego oprogramowania dla sklepu – w zależności od charakterystyki sklepu, rodzaju zatowarowania, czy też ilości oferowanych produktów ważne jest, aby dobrać CMS jak najlepiej dopasowany do potrzeb. Na swoim koncie mamy wdrażanie ecommerce w oparciu o autorski CMS Edito, jak również Magento czy PrestaShop.

Jak stworzyć sklep internetowy?

Służymy naszym klientom w kompleksowym konsultingiem przy wprowadzeniu sklepu internetowego do sektora e-commerce. Jesteśmy w stanie przygotować intuicyjne makiety sklepu, mające na celu zwiększenie jego użyteczności już we wczesnych procesach sprzedaży. Dobrze przemyślany od początku projekt ma o wiele większe szanse na końcowy sukces. W przypadku istniejących już sklepów, przeprowadzamy badania użyteczności oraz audyty mające na celu rozwiązanie określonych w briefie problemów.

Kompleksowa strategia

W jaki sposób możemy weryfikować podjęte działania, bez wcześniej przygotowanej strategii? Kompleksowy plan wprowadzenia sklepu internetowego na rynek jest fundamentalnym czynnikiem rzutującym na jego późniejszy sukces. O wiele łatwiej jest wyznaczyć sobie określone cele, jakie chcemy uzyskać na poszczególnych etapach prowadzenia działalności online, a następnie je weryfikować i określać miejsce, w jakim aktualnie znajduje się nasz sklep internetowy.

Zapytaj o ofertę