Analizy e-marketingowe

"Twoją marką jest to, co ludzie mówią o tobie, kiedy wyjdziesz z pokoju". Jeff Bezos

Poznanie marki, jej konkurencji, klientów i otoczenia pozwala skutecznie planować działania marketingowe. Wiedza umożliwia lepsze dopasowanie się do rzeczywistości i staje się solidną podstawą budowania przewagi rynkowej.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Obserwuj konkurencję

Bezpośrednia konkurencja jest doskonałym punktem odniesienia dla analityki. Warto ją dobrze poznać, ponieważ to ona stanowi głównego rywala w zdobywaniu klientów. Umożliwi nam to adaptację własnej strategii, maksymalizację osiąganych korzyści i minimalizację strat. Warto spojrzeć na dokonania dalszej konkurencji (krajowej i zagranicznej), stanowiącej cenne źródło informacji poszerzającej punkt widzenia.

Rzeczywistość rynkowa nie jest stała. Istnieje ogromna ilość zmiennych wpływających na aktualną pozycję marki. Obserwacja zachodzących zmian pozwala możliwie wcześnie na nie reagować, unikać zaskoczeń i wykorzystywać nadarzające się szanse.

Analizuj własną markę

Warto także w możliwie obiektywny sposób weryfikować własne działania – prowadzone kampanie reklamowe, budowanie relacji z klientami, wykorzystywane materiały promocyjne czy wizerunek marki na rynku.

Zewnętrzna ocena ekspercka pozwala dostrzec elementy i newralgiczne punkty, które często umykają osobom zaangażowanym na co dzień w realizację firmowego marketingu. Dzięki audytowi można podnieść jakość prowadzonych wokół marki działań oraz zwiększyć ich efektywność.

Zakres analiz

Dla naszych Klientów świadczymy usługi między innymi z zakresu analizy:

  • e-marketingowej
    • konkurencji krajowej
    • konkurencji zagranicznej
  • marki własnej
  • użyteczności
  • statystyk ruchu na stronie
  • grup docelowych

Poznaj klientów

Świadomość motywacji i oczekiwań klientów pozwala zaprojektować skuteczną komunikację. Wiedza o tym, kto jest odbiorcą marki to nie tylko możliwość prowadzenia efektywnego marketingu, ale także spersonalizowanie oferty handlowej. A takiego podejścia oczekują dzisiejsi konsumenci.

Nasi eksperci, dzięki doświadczeniu i znajomości rynku, pomagają definiować grupy docelowe i przypisywać im odpowiednie cechy. Na tej podstawie budowane są następnie tzw. persony – modelowi reprezentanci każdej z nich. Możliwość wyobrażenia sobie konkretnej postaci pomaga kształtować wszystkie działania skupione wokół marki.

Zapytaj o ofertę