Koncepcje kreatywne

"Twoją marką jest to, co ludzie mówią o tobie, kiedy wyjdziesz z pokoju". Jeff Bezos

Przemyślany i konsekwentnie realizowany marketing przyczynia się znacząco do sukcesu marki. Aby skutecznie trafiać do klientów i pozyskiwać ich uwagę, konieczne jest opracowanie odpowiedniej koncepcji kreatywnej.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Odpowiedni pomysł

Przyciągnięcie uwagi potencjalnego klienta jest coraz trudniejsze. Z jednej strony możliwości ogranicza aktywność konkurencji, z drugiej panujący szum komunikacyjny. Konsumenci coraz częściej odcinają się od przekazów reklamowych, w szczególności tych generycznych, powielanych reklam, nie oferujących im niczego wartego uwagi.

Z tego względu, tak ważna jest właściwa koncepcja kampanii. Znając potrzeby i motywacje konsumenckie możliwie jest spersonalizowanie komunikacji. Dostarczenie odpowiednich bodźców, wartości dodanej, atrakcyjnego przekazu czy obietnicy spełnienia oczekiwań ma przykuć uwagę odbiorców oraz angażować w dalsze interakcje z marką.

Opracowywanie koncepcji kreatywnych

Przed przystąpieniem do prac nasz zespół możliwie dokładnie poznaje liczne aspekty firmy i jej otoczenia – ofertę, klientów, konkurencję, dotychczasowe działania marketingowe. Dzięki takiej wiedzy, mogą przygotować dedykowaną koncepcję odpowiadającą konkretnym potrzebom i spójną z dotychczasowymi działaniami wokół marki.

Efektem prac naszego zespołu jest dokument prezentujący:

  • założenia koncepcji marketingowej
  • cele działań promocyjnych
  • rekomendowane narzędzia, kanały i sposoby dotarcia do klientów
  • sposoby budowania komunikacji i prowadzenia dialogu z odbiorcami, w tym styl stosowanego języka
  • wyróżniane atuty i zalety marki, pozwalające budować przewagę rynkową
  • konkretne koncepcje kampanii reklamowych


Celem dokumentu jest nie tylko dostarczenie konkretnych pomysłów i inspiracji, które firma może w przyszłości rozwijając i adaptować do zmieniających się potrzeb. To także swego rodzaju przewodnik pozwalający na zachowanie spójności wizerunku, wzmacnianie wiarygodności marki i skuteczne docieranie do potencjalnych odbiorców.

Zapytaj o ofertę