Planowanie kampanii

"Twoją marką jest to, co ludzie mówią o tobie, kiedy wyjdziesz z pokoju". Jeff Bezos

Planowanie kampanii promocyjnej pozwala na stworzenie harmonogramu wydarzeń oraz dobór kanałów komunikacji, ułatwiając przeprowadzenie związanych z nią prac przygotowawczych.

Daniel Kazanecki
Daniel Kazanecki
Creative and Content Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 205)
Napisz do mnie

Zanim zaczniesz działać – zaplanuj

Tworzone z wyprzedzeniem plany marketingowe to niezwykle skuteczna praktyka – zarówno w kontekście okazjonalnych kampanii, jak i długofalowej promocji. Pozwalają na efektywne wykorzystanie dostępnego czasu i zasobów oraz sukcesywne realizowanie prac przygotowawczych. Minimalizują ryzyko pomyłek i niepotrzebnego zamieszania w trakcie trwania kampanii.

Istnieją oczywiście zdarzenia, których nie da się przewidzieć, a które mogą wymusić na firmie zmianę przyjętej koncepcji. W taki sposób należy także podchodzić do media planu – jako do ogólnej wizji działań, podlegającej modyfikacjom i adaptacjom wraz z potrzebami firmy czy rynkowymi okolicznościami.

Porządek zwiększa efektywność

Nie istnieje jeden schemat media planów. Zawsze dopasowujemy je do potrzeb klienta – zarówno pod względem samej konstrukcji, jak i zawartości. W każdym jednak przypadku, ich niezaprzeczalną zaletą jest możliwość stałej koordynacji działań – bez względu na wielkość firmy, zespołu projektowego czy ilości wykonawców.

Tworząc harmonogramy dla naszych Klientów dobieramy w porozumieniu z nim odpowiednie kanały komunikacji, planujemy ich wykorzystanie w czasie i dopasowujemy do dostępnych budżetów reklamowych. Projektujemy działania tak, aby przyniosły marce jak największe korzyści i zwrot z inwestycji (ROI) – zarówno w kampaniach okazjonalnych, długofalowych, wizerunkowych i sprzedażowych. 

Zapytaj o ofertę