Zwiększanie ruchu

"Miernikiem wartości strony nie jest liczba osób, które ją odwiedziły, tylko liczba osób, które na nią powróciły." Michael Dell

Ruch w internecie to wszyscy użytkownicy, którzy każdego dnia przeglądają serwisy www. Ich obecność na stronie marki jest kluczowa dla budowania jej zasięgów i rozpoznawalności.

Tomasz Kwiatkowski
Tomasz Kwiatkowski
Account Manager
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 291)
Napisz do mnie

Jak zwiększyć ruch na stronie?

Ruch internautów na firmowej stronie to oczywiście ważny wskaźnik popularności marki, ponieważ pośród wszystkich odwiedzających, znajduje znacząca grupa potencjalnych klientów. Prace nad zwiększaniem ruchu są przydatne praktycznie na każdym etapie życia marki, ale szczególne znaczenie mają na początkowych etapach – budowania rozpoznawalności i świadomości marki.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, wiemy jakie narzędzia najlepiej sprawdzają się w konkretnych branżach, dzięki temu prowadzimy skuteczne kampanie e-marketingowe dla naszych Klientów.

 

Rozwiązania

Istnieje wiele sposobów na osiągnięcie tak postawionych celów, chociażby pozycjonowanie, link building, kampanie AdWords. Jednak pozyskanie zainteresowania odbiorców to tylko pierwszy krok do sukcesu. Konieczne i nie mniej ważne jest utrzymanie uwagi użytkowników – dostarczenie na tyle atrakcyjnych i wartościowych treści, żeby przekonać ich do pozostania z marką i ewentualnych, regularnych powrotów na stronę www.

Dlaczego ruch na stronie jest ważny?

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej, ruch to potencjalni klienci. Im jest ich więcej, tym statystycznie rośnie szansa na wzrost ilości konwersji. Oczywiście, najłatwiej mierzyć efekty w przypadku e-commerce, gdzie wyniki działań przekładają się na konkretne transakcje.

Ale nie jest przecież żadnym zaskoczeniem, że działania SEO/SEM na stronach firm usługowych są niezwykle ważne. Tam też dochodzi do konwersji, przy czym inaczej określane są cele. Nie mówimy o zakupie konkretnego produktu z poziomu strony - mogą to być natomiast wejścia na stronę Kontakt, wysłanie formularza zgłoszeniowego czy pobranie konkretnego pliku.

Z kolei blogi czy portale informacyjne wręcz utrzymują się z wysokich współczynników ruchu. To one gwarantują im popularność oraz możliwość utrzymania się z dochodów płynących z reklamy.

Zapytaj o ofertę