Naming

Nazwa może przesądzić o popularności produktu, rozpoznawalności firmy i wyróżnieniu się marki na długie lata. Ułatwia klientom zapamiętanie i pozwala szybko skojarzyć ofertę, dlatego naming jest procesem uwzględniającym informacje o firmie i jej cele.

Dobra nazwa to wizytówka, która niejednokrotnie decyduje o zainteresowaniu ofertą firmy i udanym kontakcie z klientem. Już te dwa argumenty sprawiają, że wybór nazwy nigdy nie powinien być kwestią przypadku. Pomożemy Ci znaleźć odpowiednią nazwę dla Twojej firmy, marki i produktów dzięki usłudze, jaką jest naming.

Paweł Szczyrek
Paweł Szczyrek
Creative and Content Manager
  • tel. 665 157 583
Napisz do mnie

Budujemy rozpoznawalność

Słowa kreują rzeczywistość. Użyte w różnych kontekstach znaczą zupełnie coś innego i wywołują odmienne emocje, dlatego każda zaproponowana nazwa przechodzi ścisły proces selekcji i analizy, podczas której określamy wszystkie jej pozytywne konotacje. Nazwa jest jak imię, trwale przylega do właściciela i powinna być unikatowa. Wszystkie nasze propozycje weryfikujemy pod kątem oryginalności i sprawdzamy ich dostępność w bazach Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej. Ścisła współpraca w tym względzie daje gwarancje prawne, zapewniające bezpieczne użycie hasła zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Formalne aspekty nazwy to jednak nie koniec. Każda nasza propozycja przechodzi proces analizy pod względem marketingowym i językowym, które pozwalają jeszcze dokładniej ocenić jej potencjał i pomagają podjąć decyzje o koniecznych zabiegach wizerunkowych.

Tworzymy nazwy

Nazwa odzwierciedla specyficzne właściwości marki i identyfikuje ją w nieustannym szumie medialnym. Rola, jaką pełni, sprawia, że do jej kreacji należy przyłożyć odpowiednią wagę i poświęcić czas. Zrobimy to za Ciebie! Świadczymy usługi z zakresu kreacji oryginalnych i przykuwających uwagę odbiorcy haseł, sloganów reklamowych, nazw produktowych.

Naming to proces, który za każdym razem przebiega odmiennie. Mimo specyfiki poszczególnych realizacji można jednak wyróżnić kilka etapów, zapewniających sukces działania. Stworzenie dobrego sloganu wymaga odpowiedniego podejścia uwzględniającego cele, specyfikę firmy i jej profil wizerunkowy, a sam proces kreacji jest złożony i wymaga czasu oraz umiejętności kreatywnych. Realizację każdego zlecenia rozpoczynamy analizą marketingową, która ma za zadanie wskazać reprezentacyjne cechy marki i szanse jej rozwoju. Jej wyniki wyznaczają ogólne ramy i pola znaczeń, w którym powinna funkcjonować przyszła nazwa. Powstałe w ten sposób propozycje wraz z objaśnieniami przedstawiamy klientowi, do którego należy ostateczna decyzja o ich implementacji bądź odrzuceniu.

Pamiętaj, że nazwa, choć niejednokrotnie kluczowa, to jeden z wielu elementów budujących sukces Twojego biznesu. Sprawdź, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić w zakresie budowania wizerunku Twojej marki.

Zapytaj o ofertę
 

 

Skontaktuj się z nami

Jesteś zainteresowany naszą ofertą? Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci zrealizować Twoje cele.

Administratorem udostępnionych przez Ciebie danych osobowych jest Ideo Force Sp. z o.o. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie. Dowiedz się więcej o zasadach przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci uprawnieniach w Polityce prywatności.

Klienci o nas