Za każdym razem, gdy konsumenci stykają się z treściami online, odczuwają pewne rzeczy i zachowują się zgodnie ze sposobem, w jaki treść jest im prezentowana - odbiór treści wpływa na to, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z marką, i ostatecznie kształtuje drogę kupującego od potencjalnego klienta do klienta. Każda treść ma swoje otoczenie i zawsze powinna być dostosowana pod potencjalnego klienta, jego potrzeby i oczekiwania - w innym przypadku nie doprowadzi do konwersji.
Działy marketingu inwestują olbrzymie budżety w content marketing, a treść jest sednem wszystkich ich działań. Aby działania te przyniosły optymalny efekt, należy je szczegółowo zaplanować, biorąc przy tym pod uwagę potrzeby grup docelowych, etapy lejka i customer journey. Ważne, żeby kampania wykorzystywała maksymalne możliwości researchu.

- tel. 782 387 793
Research i analityka
Content experience to rozszerzenie działań content marketingowych o dogłębny
research , analitykę , poznanie użytkowników - ich potr zeb i intencji, a także idealne wpasowywanie się w lejek sprzedażowy i customer journey. A wszystko to p rzy zastosowaniu odpowiednich systemów do planowania i zarządzania kampaniami contentowymi.Prowadzenie działań contentowych tylko po to, aby przybywało treści, aktualnie jest nieuzasadnione ekonomiczne. Dzisiejsze tworzenie treści polega na przykuwaniu uwagi tłumu tam, gdzie już się znajdują oraz generowanie realnych i mierzalnych konwersji.
Content experience uczy się na danych historycznych a praca z wykorzystaniem platform typu content campaign dashboard na każdym etapie pracy z treścią podpowiada jak ją zoptymalizować.
Znaczenie content experience
Każdy element treści, który jest tworzony i udostępniany światu, jest związany z doświadczeniem. To wspomniane doświadczenie może wpłynąć na potencjalnego klienta skierować go na kolejny etap lejka sprzedażowego. Sprytny content marketing w oparciu o content experience tworzy optymalne warunki dla potencjalnego nabywcy do zakupu lub budowy dalszego zaangażowania.
Przygotowując działania marketingowe w oparciu o content należy spełnić kilka podstawowych warunków:
- przygotowanie pod wyszukiwarki internetowe (optymalizacja SEO)
- łatwość znalezienia przez kanały używane przez potencjalnego klienta
- optymalne przedstawienie treści łącznie w wyborem odpowiedniego formatu
- trafienie w potrzeby i intencje potencjalnego klienta
- zoptymalizowanie pod kątem urządzenia wykorzystywanego przez potencjalnego klienta (desktop / mobile)
- umożliwienie dalszego zgłębiania zagadnienia (odesłania)
- przepychanie do kolejnego etapu lejka
- użyteczność (UX / UI)
Doświadczenie treści to kolejny etap w prowadzeniu marketingu treści (content marketingu).
Kompleksowe wsparcie
Nie ograniczamy się do półśrodków. Współpraca z nami oznacza pełne, kompleksowe i szczegółowe wsparcie.
W ramach współpracy dostarczymy:
- dogłębny research słów kluczowych pod wyszukiwarki
- stworzenie listy tytułów artykułów z przyporządkowanymi frazami kluczowymi i wytycznymi dla copywritera
- przygotowanie opisu grup docelowych i person
- konkretny plan publikacji treści na blogu firmowym i (lub) zewnętrznych własnych witrynach
- rekomendacje wykorzystania zewnętrznych portali (na podstawie customer journey pot. klienta)
- benchmarking z konkurencją
- przygotowanie analityki w oparciu o Google Analytics (w tym skonfigurowanie GA4), Google Data Studio
- dostęp do naszej autorskiej platformy Content Campaign Dashboard
- audyt SEO i UX (SXO)
dzięki temu zyskujesz:
- oszczędność czasu copywriterów
- znaczny i szybki wzrost widoczności w wyszukiwarkach
- uzyskanie przewagi nad konkurencją
- wzrost współczynnika konwersji (dzięki połączeniu odpowiednich treści z optymalizacją UX)
- topical authority serwisu www
- dostęp do pełnej analityki
- pełny i kompleksowy content plan (plan publikacji contentu), który wystarczy tylko wypełniać
- dostęp do podpowiedzi i wskazówek opartych o sztuczną inteligencję w platformie Content Campaign Dashboard
- dostęp do systemu do planowania i zarządzania kampaniami contentowymi
- obniżenie kosztów marketingu
Opieramy się na naszej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, a także na systemach sztucznej inteligencji, zaawansowanych systemach do researchu i własnej platformie do zarządzania kampaniami contentowymi.
Platforma Content Campaign Dashboard
Naszym klientom udostępniamy własny system typu Content Dashboard Dashboard - ContentClever.io. Stworzyliśmy go na bazie naszych własnych doświadczeń z kampaniami contentowymi. Opieraliśmy się na najlepszych branżowych praktykach tworząc efektywną przestrzeń pracy przy contencie.
System ContentClever.io to:
- wsparcie zespołu w posuwaniu pracy do przodu. Współpraca, zarządzanie projektami i dostęp do raportów. W każdym miejscu i na dowolnym urządzeniu
- sposób pracy optymalny dla każdego. System daje możliwość zarządzania projektami i kampaniami w oparciu o system kanban i metodyki zwinne, a także o tradycyjne formularze i tabele – wszystko to ze wsparciem przypomnień (w systemie i poprzez e-maile)
- planowanie obciążenia pracowników oraz współpraca z użytkownikami zewnętrznymi. Szybki dostęp do informacji na temat tego, kto nad czym, pracuje i kiedy ma to nastąpić. Przekazywanie obowiązków w całym zespole za pomocą przypisanych użytkowników, zakresów dat zadań i statusów
- podział pracy na osobne zadania. Każde zadanie zawiera wszystko, co jest związane z nim związane, wszystkie zaangażowane osoby, każdą dyskusję, każdy dokument, plik. Wszystko! A do tego każde zadanie ma własny status realizacji i harmonogram
- raportowanie obejmujące każde zadanie i projekt, aby zapewnić szybki wgląd w sytuację
- repozytorium wszystkich stworzonych treści. Dzięki temu już nigdy żadna treść się nie zagubi i żadna kampania contentowa nie pozostanie niezaraportowana
- dyscyplinowanie zespołu w tworzeniu treści w oparciu o customer needs, customer journey, etap lejka sprzedażowego i model PESO
- łatwe łączenie treści w grupy i podpowiedzi w zakresie możliwych działań recontentowych (ponownego wykorzystania contentu w zmienionej formie prezentacji).
Opracowany przez nas system pomaga tworzyć wysokiej jakości treści w oparciu o dane, zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek treści, które skutecznie generują widoczność w SERPach, angażują docelowych odbiorców i prowadzą ich przez lejek sprzedażowy.
Najczęstsze pytania
Nasze efekty
Pracujemy zarówno dla dużych firm z rozbudowanymi serwisami internetowymi, jak i mniejszych przedsiębiorstw, które dopiero planują rozbudowę swoich witryn i pozycjonowanie pod long tail, a także ze sklepami internetowymi. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów związanych z osiąganiem wysokich widoczności w Google oraz optymalizacją treści na stronie w celu zwieszenia ilości konwersji. Najlepszym przykładem na naszą efektywność może być nasza własna witryna:
Od momentu zastosowania naszej strategii opartej o content experience widoczny jest wysoki wzrost widoczności w Google. Innym przykładem może być witryna ototatry.pl i skokowy wzrost ilości fraz w TOP10:
Kolejnym przykładem - tym razem sklep internetowy - jest opaksystem.pl:
Zrealizowaliśmy również wiele jednorazowych zleceń polegających na opracowaniu opisów produktów i usług firm w oparciu o research i analize grup docelowych.
Dlaczego my?
- Planujemy w oparciu o dane, a nasze plany są kompleksowe i szczegółowe, a do tego wybiegają wiele miesięcy do przodu.
- Od kilkunastu lat pomagamy naszym klientom pozycjonować strony w wyszukiwarkach, również przy wykorzystaniu technik content marketingowych.
- Posiadamy własne narzedzia do planowania kampanii contentowych.
- Zrealizowaliśmy ponad 1500 projektów e-marketingowych, które m.in. podniosły sprzedaż, współczynnik konwersji, zbudowały brand.
- Dostosowujemy ofertę do Twoich potrzeb i wdrożymy marketing treści, bez względu na to, czy działasz na stronie internetowej, w mediach społecznościowych czy innych kanałach komunikacji z klientami. Jesteśmy agencją content marketingową.
- Każdy klient posiada swojego indywidualnego opiekuna, który łączy rolę kierownika projektów, doradcy marketingowego i biznesowego. Opiekun odpowiada za koordynację wszystkich prac dzięki czemu w komunikacji panuje porządek.
- Jeśli w firmie naszego klienta wykorzystywane są aplikacje do zarządzania projektami jesteśmy w stanie pracować z ich wykorzystaniem.
- Wśród naszych klientów są najbardziej wymagający liderzy w swoich branżach na rynku w Polsce i Europie, np.: Wolters Kluwer, iParts, czy Cobi. Kliknij, aby zobaczyć nasze realizacje →