Za każdym razem, gdy konsumenci stykają się z treściami online, odczuwają pewne rzeczy i zachowują się zgodnie ze sposobem, w jaki treść jest im prezentowana - odbiór treści wpływa na to, jak użytkownicy wchodzą w interakcję z marką, i ostatecznie kształtuje drogę kupującego od potencjalnego klienta do klienta. Każda treść ma swoje otoczenie i zawsze powinna być dostosowana pod potencjalnego klienta, jego potrzeby i oczekiwania - w innym przypadku nie doprowadzi do konwersji.
Działy marketingu inwestują olbrzymie budżety w content marketing, a treść jest sednem wszystkich ich działań. Aby działania te przyniosły optymalny efekt, należy je szczegółowo zaplanować, biorąc przy tym pod uwagę potrzeby grup docelowych, etapy lejka i customer journey. Ważne, żeby kampania wykorzystywała maksymalne możliwości researchu.

- tel. 782 387 793
Research i analityka
Content experience to rozszerzenie działań content marketingowych o dogłębny research, analitykę oraz poznanie użytkowników – ich potrzeb i intencji, a także idealne wpasowywanie się w lejek sprzedażowy i customer journey. A wszystko to przy zastosowaniu odpowiednich systemów do planowania i zarządzania kampaniami contentowymi.
Prowadzenie działań contentowych tylko po to, aby przybywało treści, jest nieuzasadnione ekonomiczne. Dzisiejsze tworzenie treści polega na przykuwaniu uwagi użytkowników, w miejscu, w którym obecnie znajdują się oraz generowaniu realnych i mierzalnych konwersji. Content experience uczy się na danych historycznych a praca z wykorzystaniem platform typu Content Campaign Dashboard na każdym etapie pracy z treścią podpowiada, jak ją zoptymalizować.
Znaczenie content experience
Każdy element treści, który jest tworzony i udostępniany światu, jest związany z doświadczeniem. To wspomniane doświadczenie może wpłynąć na potencjalnego klienta skierować go na kolejny etap lejka sprzedażowego. Sprytny content marketing w oparciu o content experience tworzy optymalne warunki dla potencjalnego nabywcy do zakupu lub budowy dalszego zaangażowania.
Przygotowując działania marketingowe w oparciu o content należy spełnić kilka podstawowych warunków:
- przygotowanie pod wyszukiwarki internetowe (optymalizacja SEO),
- łatwość znalezienia przez kanały używane przez potencjalnego klienta,
- optymalne przedstawienie treści łącznie w wyborem odpowiedniego formatu,
- trafienie w potrzeby i intencje potencjalnego klienta,
- zoptymalizowanie pod kątem urządzenia wykorzystywanego przez potencjalnego klienta (desktop / mobile),
- umożliwienie dalszego zgłębiania zagadnienia (odesłania),
- przepychanie do kolejnego etapu lejka,
- użyteczność (UX / UI).
Doświadczenie treści to kolejny etap w prowadzeniu marketingu treści (content marketingu).
Kompleksowe wsparcie
Nie ograniczamy się do półśrodków. Współpraca z nami oznacza pełne, kompleksowe i szczegółowe wsparcie.
W ramach współpracy dostarczymy:
- dogłębny research słów kluczowych pod wyszukiwarki,
- stworzenie listy tytułów artykułów z przyporządkowanymi frazami kluczowymi i wytycznymi dla copywritera,
- przygotowanie opisu grup docelowych i person,
- konkretny plan publikacji treści na blogu firmowym i (lub) zewnętrznych własnych witrynach,
- rekomendacje wykorzystania zewnętrznych portali (na podstawie customer journey pot. klienta),
- benchmarking z konkurencją,
- przygotowanie analityki w oparciu o Google Analytics (w tym skonfigurowanie GA4), Google Data Studio,
- dostęp do naszej autorskiej platformy Content Campaign Dashboard,
- audyt SEO i UX (SXO).
Dzięki temu zyskujesz:
- oszczędność czasu copywriterów,
- znaczny i szybki wzrost widoczności w wyszukiwarkach,
- uzyskanie przewagi nad konkurencją,
- wzrost współczynnika konwersji (dzięki połączeniu odpowiednich treści z optymalizacją UX),
- topical authority serwisu www,
- dostęp do pełnej analityki,
- pełny i kompleksowy content plan (plan publikacji contentu), który wystarczy tylko wypełniać,
- dostęp do podpowiedzi i wskazówek opartych o sztuczną inteligencję w platformie Content Campaign Dashboard,
- dostęp do systemu do planowania i zarządzania kampaniami contentowymi,
- obniżenie kosztów marketingu.
Opieramy się na naszej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu, a także na systemach sztucznej inteligencji, zaawansowanych systemach do researchu i własnej platformie do zarządzania kampaniami contentowymi.
Platforma Content Campaign Dashboard
Naszym klientom udostępniamy własny system typu Content Dashboard Dashboard - ContentClever.io. Stworzyliśmy go na bazie naszych własnych doświadczeń z kampaniami contentowymi. Opieraliśmy się na najlepszych branżowych praktykach tworząc efektywną przestrzeń pracy przy contencie.
System ContentClever.io to:
- wsparcie zespołu w posuwaniu pracy do przodu. Współpraca, zarządzanie projektami i dostęp do raportów. W każdym miejscu i na dowolnym urządzeniu
- sposób pracy optymalny dla każdego. System daje możliwość zarządzania projektami i kampaniami w oparciu o system kanban i metodyki zwinne, a także o tradycyjne formularze i tabele – wszystko to ze wsparciem przypomnień (w systemie i poprzez e-maile)
- planowanie obciążenia pracowników oraz współpraca z użytkownikami zewnętrznymi. Szybki dostęp do informacji na temat tego, kto nad czym, pracuje i kiedy ma to nastąpić. Przekazywanie obowiązków w całym zespole za pomocą przypisanych użytkowników, zakresów dat zadań i statusów
- podział pracy na osobne zadania. Każde zadanie zawiera wszystko, co jest związane z nim związane, wszystkie zaangażowane osoby, każdą dyskusję, każdy dokument, plik. Wszystko! A do tego każde zadanie ma własny status realizacji i harmonogram
- raportowanie obejmujące każde zadanie i projekt, aby zapewnić szybki wgląd w sytuację
- repozytorium wszystkich stworzonych treści. Dzięki temu już nigdy żadna treść się nie zagubi i żadna kampania contentowa nie pozostanie niezaraportowana
- dyscyplinowanie zespołu w tworzeniu treści w oparciu o customer needs, customer journey, etap lejka sprzedażowego i model PESO
- łatwe łączenie treści w grupy i podpowiedzi w zakresie możliwych działań recontentowych (ponownego wykorzystania contentu w zmienionej formie prezentacji).
Opracowany przez nas system pomaga tworzyć wysokiej jakości treści w oparciu o dane, zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek treści, które skutecznie generują widoczność w SERPach, angażują docelowych odbiorców i prowadzą ich przez lejek sprzedażowy.
Nasze efekty
Pracujemy zarówno dla dużych firm z rozbudowanymi serwisami internetowymi, jak i mniejszych przedsiębiorstw, które dopiero planują rozbudowę swoich witryn i pozycjonowanie pod long tail, a także ze sklepami internetowymi. Na swoim koncie mamy wiele sukcesów związanych z osiąganiem wysokich widoczności w Google oraz optymalizacją treści na stronie w celu zwieszenia ilości konwersji. Najlepszym przykładem na naszą efektywność może być nasza własna witryna:
Od momentu zastosowania naszej strategii opartej o content experience widoczny jest wysoki wzrost widoczności w Google. Innym przykładem może być witryna ototatry.pl i skokowy wzrost ilości fraz w TOP10:
Kolejnym przykładem - tym razem sklep internetowy - jest opaksystem.pl:
Zrealizowaliśmy również wiele jednorazowych zleceń polegających na opracowaniu opisów produktów i usług firm w oparciu o research i analize grup docelowych.