E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Gaming - dlaczego nie wolno bagatelizować jego marketingowego potencjału

21 września 2020
Gaming i e-sport przestały być postrzegane w kategoriach ciekawostki czy zabawy dla nastolatków. To coraz mocniejszy kanał komunikacji marketingowej - zarówno pod kątem potencjału grupy docelowej jak i wykorzystania graczy w kampaniach promocyjnych.
Czytaj dalej

Jak tagować linki w narzędziu Campaign URL Builder?

18 września 2020
Chcesz wiedzieć, z jakich kanałów uzyskujesz najbardziej wartościowy ruch? Dzięki tagowaniu linków z użyciem Campaign URL Builder dowiesz się, skąd użytkownik dotarł na stronę. Dane kampanii, pozwolą Ci zaprojektować skuteczne rozwiązania sprzedażowe.
Czytaj dalej

(nie) Krótki przewodnik po biznesie online

10 września 2020
Czym jest prawo w biznesie online? Którą formę prowadzenia działalności wybrać? Dlaczego przetwarzanie danych osobowych w e-commerce jest koniecznością? W przewodniku, który przeprowadzi Cię przez zawiłości prawne, poznasz odpowiedzi na te pytania.
Czytaj dalej

Historia mediów społecznościowych

8 września 2020
Od wysłania pierwszego e-maila minęło prawie 50 lat! Pierwsze serwisy social media zaistniały ponad 25 lat temu. Komunikacja w Internecie przeszła niesamowicie interesującą drogę, którą opisaliśmy. Przed wami historia mediów społecznościowych.
Czytaj dalej

6 przydatnych narzędzi do testowania UX strony internetowej

3 września 2020
Czy można idealnie dopasować treści do odbiorców? Jak sprawić, że użytkownik bez problemu przejdzie przez stronę? W jaki sposób dowiedzieć, które elementy w witrynie zawodzą na tyle, że klienci porzucają koszyki zakupowe? Znamy odpowiedzi na te pytania.
Czytaj dalej

Najważniejsze wskaźniki kampanii e-mail marketingowej

2 września 2020
Chcesz, aby Twoje wiadomości e-mail były nie tylko otwierane, ale klikane i czytane, a sprzedaż wzrastała? Pokażemy Ci, na co zwrócić uwagę podczas prowadzenia i mierzenia kampanii e-mail marketingowych i które ze wskaźników warto umieścić w strategii.
Czytaj dalej
1  2  3  4  5  6  7  8  9 ...66   
kontakt // ideoforce.pl