E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Jak wykorzystać SurferSEO do optymalizacji strony?

2 lipca 2020
SurferSEO to polski startup, który od kilku lat zyskuje popularność zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jest narzędziem służącym do wspomagania pozycjonowania stron poprzez optymalizację treści i odpowiedni dobór słów kluczowych.
Czytaj dalej

Ile kosztuje reklama w Google?

Koszt reklam w Google wynika ze złożoności prowadzonych prac. Cena będzie się różnić w zależności od działań reklamowych, ilości specjalistów zaangażowanych w projekt czy formy płatności.
Czytaj dalej

Różnice między Google AdSense a Google Ads

Google Ads i Google AdSense to platformy reklamowe należące do Google. Choć ściśle ze sobą powiązane to istnieje między nimi kilka istotnych różnic.
Czytaj dalej

Facebook Stories – do czego służą i jak wykorzystać je w marketingu

30 marca 2017 [aktualizacja: 25.06.2020]
Relacje na żywo to jedna z najważniejszych funkcji jakie udostępnia Facebook. Twórcy internetowi, marki oraz firmy pragną być w stałych kontakcie ze swoimi obserwującymi, a dzięki temu mogą podjąć konwersację z nimi w każdym miejscu i o każdej porze.
Czytaj dalej

Jak reklamować się na YouTube? Sprzedaż za pomocą reklamy wideo

17 czerwca 2020
YouTube to według statystyk jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie. Każdego miesiąca z serwisu korzysta nawet 2 mld użytkowników. W artykule przybliżymy, jak wykorzystać ten potencjał i wypromować swoją firmę na YouTubie.
Czytaj dalej

Jak Instagram Checkout może rozwinąć Twój biznes?

10 czerwca 2020
Istotę Instagrama można zamknąć w kilku słowach: pasja, przekaz wizualny i chęć nawiązywania interesujących relacji. Do tego dodajmy jeszcze szczyptę e-commerce, czyli opcję bezpośrednich zakupów i mamy do czynienia z aplikacją sprzedażowo kompletną.
Czytaj dalej
1  2  3  4  5  6  7  8  9 ...59   
kontakt // ideoforce.pl