Ostatnio na blogu
Aktualności MarTech
E-booki do pobrania
Infografiki
Instrukcje

Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.

Codziennie sprawdzasz, co dzieje się na Twojej stronie, przeklikując raporty w Google Analytics? Jednak te standardowe nie spełniają Twoich oczekiwań? Pokażemy Ci, jak możesz dostosować Google Analytics do swoich wymagań i ułatwić sobie analizę.

Jeśli masz stronę internetową i jednocześnie prowadzisz profil firmowy na Facebooku, możesz wdrożyć na stronę czat Messengera. Co więcej, jesteś w stanie monitorować kliknięcia użytkowników za pomocą Google Tag Managera.

Automatyzowanie działań w digital marketingu pozytywnie wpływa na usprawnianie komunikacji. Znając jej ogromne znaczenie w prowadzeniu biznesu, przedstawiamy instrukcję automatyzacji działań w social media za pomocą narzędzia NapoleonCat.

Planujesz zwiększyć ruch na stronie? Optymalizacja Cię nie ominie! Tworzenie strony internetowej opartej o Wordpress jest ściśle powiązane z SEO. Poprawnie wdrożone zmiany w witrynie zwiększają widoczność w wyszukiwarkach.

645 milionów użytkowników na świecie. Numer 1. wśród platform generujących leady. Zaawansowane opcje reklamowe. Możliwość zatrudniania, sprzedawania, uczenia się. To nie wszystko. LinkedIn udostępnia także funkcję wydarzeń, które możemy promować.

Każda strona internetowa ma inne zadanie do spełnienia, jednak niezmienne pozostają potrzeby użytkowników. Sprostanie wymaganiom odwiedzających witrynę, jest możliwe dzięki narzędziom. Z Google Optimize poznamy problemy strony, które obniżają konwersję.

Chcesz wiedzieć, jakie frazy sprawiają, że w wynikach wyszukiwania pojawiają się strony z Twojej witryny? Połącz konto Search Console z Google Analytics. Przeprowadzimy Cię przez ten proces. Przygotowaliśmy instrukcję, z którą szybko zintegrujesz usługi.

Określenie bieżącej sytuacji strony internetowej to złożona kwestia. Trzeba znaleźć odpowiedź na pytanie, jak moja strona pozycjonuje się w Google. Z których fraz kluczowych łapie ruch, a z których nie. Jak wypada na tle konkurentów.

Prezentacje

Koszt reklam w Google wynika ze złożoności prowadzonych prac. Cena będzie się różnić w zależności od działań reklamowych, ilości specjalistów zaangażowanych w projekt czy formy płatności.

Google Ads i Google AdSense to platformy reklamowe należące do Google. Choć ściśle ze sobą powiązane to istnieje między nimi kilka istotnych różnic.

Poniższy opis marketingu został przygotowany na podstawie książki pod tytułem "A framework for Marketing Management" autorstwa Philipa Kotlera. Profesor Kotler posiada tytuł Honorowego Wykładowcy Marketingu przyznany przez American Marketing Association.

Koszt reklam na YouTube wynika m.in.: z wybranego formatu reklamy wideo, złożoności struktury, ilości specjalistów zaangażowanych w kampanię. Na koszt usługi składa się więc suma prowadzonych działań.

Adres internetowy skrywa w sobie wiele informacji i może mieć duży wpływ na pozycję, jaką zajmuje strona w sieci. Jaki powinien być, by spełniał wszystkie swoje funkcje?

Marketing oparty na danych (data driven marketing) jest procesem, który zakłada optymalizację prowadzonej komunikacji marketingowej oraz kampanii w oparciu o dane o odbiorcach.

Google stale udoskonala działanie swoich systemów, by jak najlepiej dopasowywać funkcjonalności do oczekiwań użytkowników. Ale czy profil Google ma wpływ na wyniki wyszukiwania?

Zwiększanie ruchu w sklepie internetowym wiąże się ze sprzedażą. Stąd też warto zadbać o jego jakość, tak by można było mówić o konkretnych zachowaniach przynoszących firmie korzyści. Podpowiadamy, jak skutecznie generować ruch na stronie e-commerce.

Założenie konta oraz korzystanie z platformy Google Ads jest całkowicie darmowe. Koszty jakie ponosimy w związku z reklamą w Google Ads to jedynie te, które przeznaczmy na kampanie. Jak to dokładnie wygląda od zaplecza?

Witryna internetowa powinna być przede wszystkim widoczna przez użytkowników, co ma miejsce dzięki prowadzeniu konkretnych działań optymalizacyjnych. Wdrożenie z pozoru mało znaczących zmian jest w stanie przynieść konkretne korzyści.

kontakt // ideoforce.pl