Koniec ery ciasteczek. Jak zadbać o dane?
24 lutego 2021
Czy da się pogodzić prywatność z pozyskiwaniem informacji? Już niebawem, bo w 2022 roku w Chrome znikną pliki cookies innych firm. Google Chrome ma największy udział w rynku przeglądarek na świecie, dlatego blokowanie ciasteczek będzie niemałym wzywaniem.
Czytaj dalej
[Prasówka #20] Ulepszenie formularzy w Google Ads, a na YT krótkie wideo
19 lutego 2021
Google Ads wprowadza ulepszenia rozszerzeń formularzy, w kampaniach wideo wymagane będzie śledzenie równoległe kampanii, a na YouTube pojawia się opcja ,,Shorts”. Co jeszcze nowego zaskoczyło nas w minionym tygodniu? Szczegóły w prasówce!
Czytaj dalej
Jak mierzyć zdarzenia na Facebooku po aktualizacji iOS 14
17 lutego 2021
Wprowadzenie AppTrackingTransparency w iOS 14 wpłynie na reklamy. Odpowiedzią Facebooka jest protokół pomiaru wyników reklam, czyli pomiar zagregowanych zdarzeń. Z instrukcji dowiesz się, jak mierzyć zdarzenia, by skutecznie prowadzić kampanie.
Czytaj dalej
[Prasówka #19] Google zmienia typy dopasowania słów kluczowych i zmiany w Bing Ads
12 lutego 2021
Google zapowiedział zmiany w typach dopasowania słów kluczowych. YouTube otrzymuje akredytację MRC, a na Facebooku zmieniają się ustawienia atrybucji. Więcej w najnowszej prasówce!
Czytaj dalej
Facebook a aktualizacja iOS 14
10 lutego 2021
Wraz z nową odsłoną systemu operacyjnego Apple zaszły zmiany w prywatności. Ograniczenie dostępu do danych o użytkownikach aplikacji i stron wpłynie na wyniki reklam. Przedstawiamy najważniejsze zmiany i podpowiadamy, jak się do nich przygotować.
Czytaj dalej
Wszystko, co powinien wiedzieć Dyrektor Marketingu o SEMSTORM
9 lutego 2021
SEMSTORM jest narzędziem usprawniającym pracę Dyrektora Marketingu w zakresie działań SEO i kampanii Google Ads. Zobacz, jak z niego korzystać i wyjąć jak najwięcej informacji.