E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

ACTA 2 zabije SEO?

17 maja 2019
Ostatnimi czasy dużo można było usłyszeć o tym, że ACTA 2 zmieni cały Internet. Szczególnie głośno omawiane były kwestie, związane z tzw. „podatkiem od linków”. W Internecie można było na ten temat przeczytać wiele, ale jak to wygląda naprawdę?
Czytaj dalej

Jak wyciągać dane potrzebne dla e-commerce w Google Data Studio?

14 maja 2019
Nie od dziś wiadomo, że zbudowanie dobrego raportu, przedstawiającego najważniejsze dane e-commerce, może być czasochłonne. Zaoszczędź swój czas i skorzystaj z naszego szablonu w Google Data Studio, udostępnionego bezpłatnie w tym artykule.
Czytaj dalej

Google Signals – zobacz, co możesz osiągnąć dzięki cross device?

10 maja 2019
Jeśli myślicie, że informacje o użytkownikach zbierane są tylko na podstawie plików cookies, to dobry moment by poznać Google Signals – narzędzie, dzięki któremu zbierzecie jeszcze więcej wartościowych danych.
Czytaj dalej

Wyścig o pole position. Historia sukcesu iParts

9 maja 2019
Wyścig o pole position. Historia wielkiego e-commerce.
Droga do sukcesu sklepu motoryzacyjnego iParts. Jak nie wypaść z toru i dojechać na sam szczyt?
Z jakimi problemami zmagał się wielki e-commerce zanim doszedł do pozycji lidera? Ile trwała i jaka była cena sukcesu? Poddaj się chwili refleksji a dostrzeżesz, że problemy to czynnik składowy zwycięstwa.

Nietypowe kampanie nakręcające sprzedaż w e-commerce

9 maja 2019
Nietypowe kampanie nakręcające sprzedaż w e-commerce
Jeśli możesz iść przed siebie, czemu nie pójdziesz pod prąd?
Jeśli możesz iść przed siebie, czemu nie pójdziesz pod prąd? O nietypowych kampaniach nakręcających sprzedaż w e-commerce. Dlaczego nie warto podążać za tłumem i jak zacząć tworzyć, a przestać odtwarzać? Pobierz prezentację i poznaj szczegóły.

Optymalizacja ścieżki zakupowej BRW online

9 maja 2019
Optymalizacja ścieżki zakupowej BRW online
Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci gdzie leży problem.
Pokaż, co masz w koszyku, a powiem Ci gdzie leży problem. Z prezentacji dowiesz się dlaczego koszyk w e-commerce jest tak istotny oraz jak skutecznie i bezboleśnie optymalizować sklep internetowy w oparciu o badania na użytkownikach.