E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Vanity Metrics – czym są i dlaczego warto ich unikać w biznesie?

15 lipca 2020
W biznesie, próżność jest zawsze złym doradcą. Posługiwanie się powierzchownymi danymi. Bezkrytyczne zachwycanie się rosnącymi statystykami. Satysfakcja płynąca z pobieżnej analityki. Każdy z nas narażony jest na uleganie urokowi Vanity Metrics.
Czytaj dalej

Szybkość strony internetowej [KOMPENDIUM]

10 lipca 2020
Szybkość ładowania się strony internetowej jest jednym z najłatwiejszych do sprawdzenia elementów związanych z „performance’em strony”. W publikacji przybliżam temat przyspieszania witryny oraz narzędzi i wpływu szybkości na pozycjonowanie się witryny.
Czytaj dalej

Projektowanie doświadczenia klienta

9 lipca 2020
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z uwagi, jaką należy poświęcić klientom. Od momentu pierwszego kontaktu ze stroną, użytkownik staje się częścią procesu sprzedażowego. Jak projektować doświadczenia, które zatrzymają klienta w świecie marki?
Czytaj dalej

Jak wykorzystać SurferSEO do optymalizacji strony?

2 lipca 2020
SurferSEO to polski startup, który od kilku lat zyskuje popularność zarówno w Polsce, jak i za granicą. Jest narzędziem służącym do wspomagania pozycjonowania stron poprzez optymalizację treści i odpowiedni dobór słów kluczowych.
Czytaj dalej

Ile kosztuje reklama w Google?

Koszt reklam w Google wynika ze złożoności prowadzonych prac. Cena będzie się różnić w zależności od działań reklamowych, ilości specjalistów zaangażowanych w projekt czy formy płatności.
Czytaj dalej

Różnice między Google AdSense a Google Ads

Google Ads i Google AdSense to platformy reklamowe należące do Google. Choć ściśle ze sobą powiązane to istnieje między nimi kilka istotnych różnic.
Czytaj dalej
  1  2  3  4  5  6  7  8  9 ...66   
kontakt // ideoforce.pl