E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

5 powodów, dla których warto postawić na marketing viralowy

30 lipca 2015
W 2011 roku przeprowadzono kampanię wizerunkową CENEO - „Łowcy promocji”. Jej kluczowym elementem był viral „Diss na Ceneo” i filmik przedstawiający historię tytułowych bohaterów.
Czytaj dalej

Real-time marketing – najważniejszy trend marketingowy 2015 roku

20 lipca 2015
Kiedy w 2013 roku marka Oreo zareagowała w Social Media na incydent mający miejsce podczas finałowego meczu zawodowej ligi NFL, nikt zapewne nie przypuszczał, że spontaniczne działania staną się częścią planowanych strategii marketingowych.
Czytaj dalej

Gifografika. Narzędzie 2 w 1 visual content marketingu

7 lipca 2015
Tylko przez 10 sekund odbiorca jest w stanie skupić swoją uwagę na dostarczonym komunikacie. W związku z tym, marketer ma zaledwie 10 sekund, aby zainteresować odbiorcę przekazem marketingowym. Jak zatem wyróżnić się z internetowego tłumu?
Czytaj dalej

Omnichannel commerce, czyli nie integrujesz, nie zyskujesz

3 czerwca 2015
Co będzie się liczyło w innowacyjnym handlu detalicznym w najbliższym czasie? Możliwość zaoferowania klientom zintegrowanego modelu sprzedaży, opartego na wielokanałowości. Mowa tu zarówno o kanałach tradycyjnych jak i elektronicznych.
Czytaj dalej

Branding. Sposób na budowanie pozytywnego wizerunku marki

20 kwietnia 2015
Branding to techniki marketingowe stosowane w celu kształtowania pozytywnego wizerunku marki, kreowania rozpoznawalności i utrwalania pozytywnych skojarzeń u potencjalnych klientów. Branding to metoda budowania świadomości marki i relacji z klientami.
Czytaj dalej

Leksykon public relations

Leksykon public relations, Rok wydania: 2009, Współautor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej
  47  48  49  50  51  52  53  54  55 ...59   
kontakt // ideoforce.pl