E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Leksykon public relations

Leksykon public relations, Rok wydania: 2009, Współautor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej

Leksykon pozycjonowania

Leksykon pozycjonowania, Rok wydania: 2013, Autor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej

Experiential marketing, czyli jak ważne są doświadczenia konsumenta

7 kwietnia 2015
Obecnie skuteczność tradycyjnych form reklamy coraz bardziej maleje, w związku z czym nie zapewniają one oczekiwanych rezultatów. Powoduje to konieczność ciągłego poszukiwania nowych metod marketingowych, dostosowanych do nowej rzeczywistości.
Czytaj dalej

Ideo w Google Partners Rising Star

20 marca 2015
Miło nam poinformować, iż zostaliśmy zaproszeni przez Google do wzięcia udziału w programie Google Partners Rising Stars.
Czytaj dalej

Badania i pomiar efektów w public relations

Badania i pomiar efektów w public relations, Rok wydania: 2010, Autor: Wojciech Szymański
Czytaj dalej

Skuteczny naming. Jak nazwać firmę, aby odnieść biznesowy sukces?

27 lutego 2015
Aby wymyślić naprawdę dobrą nazwę, czasami trzeba poświęcić bardzo dużo czasu. Jednak czas to nie jedyny aspekt istotny w tym złożonym procesie twórczym, od którego efektu często zależy sukces firmy. Na skuteczny naming składa się kilka ważnych zasad.
Czytaj dalej
  48  49  50  51  52  53  54  55  56 ...59   
kontakt // ideoforce.pl