E-marketing blog
Głęboko wierzymy, że wiedza którą nie można się dzielić jest bezużyteczna. Dlatego właśnie powstał ten blog.
Zachęcamy do czytania!

 

Growth hacking skuteczną techniką marketingu?

25 lutego 2014
Skuteczna kampania marketingowa powinna składać się z szeregu zróżnicowanych działań, które dają spójną strategię zapewniającą wysoką pozycję marki, jej rozwój i generowanie zysków. Efektem takiego podejścia do marketingu jest growth hacking.
Czytaj dalej

Ważne, aby dużo mówić. Jak skutecznie korzystać z WoMM

10 lutego 2014
O skali popularności marki w dużej mierze świadczy to, jak i ile się o niej mówi. Tradycyjna reklama już nie wystarcza dla skutecznej promocji, ponieważ nie uwzględnia tak ważnej komunikacji między marką a konsumentem, która odbywa się w Internecie.
Czytaj dalej

Jak było, a jak będzie? Podsumowaniem 2013 roku wkraczamy w nowy 2014

3 stycznia 2014
Nastał nowy rok w którym specjaliści z branży przewidują nowe trendy, a czynią to oczywiście na podstawie tego, co miało miejsce w minionym roku. Cóż się zatem wydarzyło w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, które właśnie pożegnaliśmy?
Czytaj dalej

Koliber - nowy algorytm Google

4 października 2013
Na początku była wielka Panda, później pojawił się Pingwin - dwie aktualizacje algorytmu Google, które mocno uderzyły w tych, którzy stosowali black hat seo. Celem aktualizacji było eliminowanie spamu z wyszukiwarki, na rzecz wartościowych treści.
Czytaj dalej

Wpływ treści na wysokie pozycje strony

25 września 2013
Serwis oceniany jest przez roboty wyszukiwarek oraz użytkowników, którzy decydują o jego przydatności i wysokiej wartości, w tym merytorycznej. Dlatego tak ważny jest content umieszczany na stronie, na który składa się między innymi wysokiej jakości treść
Czytaj dalej

Eksperymentowanie i wdrażanie - testy A/B stron internetowych

13 sierpnia 2013
Witryna zawsze projektowana jest pod potrzeby użytkowników. Pytanie jednak, czy specjaliści branży informatycznej, którzy odpowiadają za tworzenie stron internetowych, w taki sam sposób postrzegają serwisy jak przeciętny użytkownik?
Czytaj dalej
  49  50  51  52  53  54  55  56  57 ...57   
kontakt // ideoforce.pl