E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Praktyczne wskazówki, jak stworzyć skuteczny content marketing

16 lipca 2014
Za pomocą dobrze przygotowanego content marketingu można zbudować wiarygodny wizerunek marki i zyskać społeczność lojalnych klientów. Strategia zarządzania treścią to zupełnie nowa, ale efektywna forma nawiązywania relacji z konsumentami.
Czytaj dalej

Zaprojektuj funkcjonalny sklep internetowy, korzystając z profesjonalnych narzędzi (cz.2)

30 czerwca 2014
Badania i testy są niezbędne dla optymalizacji serwisu pod kątem użyteczności, która jest ważna dla użytkowników. Tego typu analizy pozwalają wypracować odpowiednie metody i schematy, które mają ułatwić wdrażanie rozwiązań opartych na zasadach usability.
Czytaj dalej

Content marketing – skuteczna metoda pozyskiwania klientów

5 czerwca 2014
Aż 90% użytkowników uważa content marketing za użyteczny. Aż 86% marketerów wykorzystuje wartościowe treści w kampaniach marketingowych, dostrzegając ich skuteczność w budowaniu wizerunku marki i pozyskiwaniu dla niej nowych klientów.
Czytaj dalej

Zaprojektuj funkcjonalny sklep internetowy, korzystając z profesjonalnych narzędzi (cz.1)

30 maja 2014
Aby zmniejszyć ilość porzucanych koszyków i zwiększyć efektywność procesów sprzedażowych, niezbędne jest przygotowanie sklepu łatwego w obsłudze, intuicyjnego w nawigacji – tak jak wynika to z zasad usability.
Czytaj dalej

Zaprojektuj funkcjonalny sklep internetowy zgodnie z zasadami usability

14 maja 2014
O sukcesie serwisu internetowego decyduje jego budowa pozwalająca na sprawne i szybkie poruszanie się pomiędzy jego stronami. Aby osiągnąć ten sukces, wystarczy pamiętać o najważniejszych zasadach usability.
Czytaj dalej

Jak skutecznie pozyskać leady sprzedażowe?

22 kwietnia 2014
Bardzo ważną częścią kampanii inbound marketingowej jest pozyskiwanie tzw. leadów sprzedażowych, czyli danych kontaktowych pozostawianych przez potencjalnych klientów, zainteresowanych konkretną ofertą znajdującą się na stronie.
Czytaj dalej
  50  51  52  53  54  55  56  57  58 ...59   
kontakt // ideoforce.pl