E-marketing blog
Źródło wiedzy dla marketingowców, którzy chcą pozyskać pogłębioną wiedzę z zakresu strategicznego marketingu internetowego.
Zachęcamy do czytania!

 

Zarządzanie Reputacją Marki w Wyszukiwarkach dla biur nieruchomości

2 kwietnia 2013
Internet, jako globalne medium i nieograniczone źródło wiedzy, ma obecnie kluczowy wpływ na decyzje zakupowe podejmowane przez konsumentów.
Czytaj dalej

SEO podsumowanie roku 2012

29 grudnia 2012
W branży SEO mówi się, że rok 2012 przejdzie do historii za sprawą niezliczonych aktualizacji algorytmu Google. Aktualizacje te spowodowały radykalną zmianę podejścia do dotychczasowych technik pozycjonerskich.
Czytaj dalej

Zaawansowane funkcje Google Analytics

16 listopada 2012
Google Analytics to obecnie najpopularniejszy w branży system do mierzenia statystyk. Rozwija się i rozbudowuje mniej więcej z taką samą prędkością z jaką przybywa mu użytkowników.
Czytaj dalej

Facebook totalny, czyli co się zmieniło, a co jeszcze ulegnie zmianie

16 października 2012
Ekspansja Facebooka rozpoczęła się na dobre. Po zapanowaniu chwilowej stagnacji w portalu i wśród jego twórców, nadszedł czas na rewolucję w wyglądzie i wprowadzenie nowych funkcji.
Czytaj dalej

"People are buzzing about buzzing" czyli słów kilka o marketingu wirusowym, szeptanym i jego złych odmianach.

23 lipca 2012
Często w naszej branży mylone są lub na przemiennie stosowane określenia: marketing wirusowy i marketing szeptany. Nie wątpliwie oba te sposoby reklamy idą z sobą w parze i często różnice się zacierają ale należy odróżniać te dwa pojęcia.
Czytaj dalej

Nowoczesny PR w e-wydaniu, czyli zintegrowane otaczanie konsumenta

2 lipca 2012
Przeciętny konsument–internauta zapytany o czynniki wpływające na podejmowane przez niego decyzje zakupowe zapewne nie będzie w stanie jednoznacznie ich określić. Bardzo rzadko wskaże pozytywne bądź negatywne opinie wystawiane przez innych internautów.
Czytaj dalej
  51  52  53  54  55  56  57  58  59 ...59   
kontakt // ideoforce.pl